Gå til innhold

Noen som vet hvor man kan kjøpe kule babysko? (adidas, nike, puma ol)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen nettsider eller noe som selger tøffe babysko? Synes det er litt stas å ha det vi da... hehe!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fikk verdens søsteste Reebok gutte baby sko av pappa, tror de blei kjøpt e en sportsbutikk. Disse var fra Italia, men tror nok om du leiter i sportsbutikker i Norge så må de vel ha tilsvarende:)

Annonse

Skrevet

Vi har kjøpt crocs-sko til vår tre-åring på

www.taylorshoes.com, med lynet mcqueen på med stor suksess :-)

Skrevet

Jeg bestilte de på sportmann nå :) kjempefine! sånne jeg var ute etter. måtte bestille for over 300kr, så da får sambo en liten gave fra meg også :)

Takk!

HI

Skrevet

Så noen jeg syntes var knallsøte på Barnas hus, men vet ikke helt hvor man kan finne dem på nettet. Var små små fotballsko, Umbro, som lå i en pakke sammen med en liten fotball. De kostet 199,- Var mørkeblå og hvite. Men merkelig nok så syntes ikke faren her i huset at det var så stas -og han som er såå fotballinteressert! :o)

Skrevet

Stas med babysko? Joda det er søtt, for blivende mammaer, MEN tenker dere ikke på risiko for helseskade ved å tre på babyer babysko? Babyen har myke føtter som skal kunne krummes, løftes, tøyes og bøyes.

Jeg tviler på at fysioterapeutene på helsestasjonene rundt om ville ha ropt hurra for babyskoene som dere vil bruke til de søte små føttene(det samme gjelder mye annet av babyutstyr, hoppehusker, bæreseler, vippestoler med mer - det kan brukes med varsomhet, etter en viss alder på barnet, pga farene for belastningsskader).

Skrevet

Tror ikke at det er noe særlig skadelig med sånne sko altså. De er jo helt myke. Og ikke noe hard såle eller noe.

Skrevet

Dersom det ikke er helt krise og du må ha de akkurat nå vil du sikkert finne mange i butikkene på begynnelsen av våren. Vet f eks at nye sko på sandvika storsenter har hatt converce sko til babyer. både blå og rosa.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...