Liten gutt i magen<3 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Fordi jeg satt på tørketrommelen på vaskerommet og når jeg skulle hente tøyet stod vannspruten over hele vaskerommet.. så at vannspruten kom fra det ene røret. trodde ikke den brukte vann jeg da..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Nei, men det kommer jo vann fra klærne da De er jo våte. Er røret ødelagt eller?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ehhh... nei..tørketrommel bruker ikke vann.....
Liten gutt i magen<3 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 røret er nok ødelagt,men har pratet med forsikringen og de skulle sende en rørlegger opp,håper bare han kommer snart for jeg har ikke noe vann,måtte stenge hovedkrana! typisk at det skjer rett oppunder jula og da:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Typisk det ja.. Samboer er rørlegger faktisk, sånn apropo Får håpe dere får orden på det.
snurkle Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Hæhææ, NEI tørketrommelen bruker IKKE vann, og NEI det skal ikke komme vann ut! Noen har rør for å slippe ut dampen mer effektivt, men høres ut som om du har forvekslet tørketrommelen og sentrifugen hehe...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 RibbaHøne: Hvis det ikke skal komme vann UT, hvor skal det bli av alt vannet som er i de våte klærne da?! Hehe. Klart det kommet vann ut. Noen må tømme en boks som du drar ut av tørketrommelen, mens andre har ett rør som går fra tørketrommelen der vannet "forsvinner". HI: Samboeren min mente forresten at det var rart hvis det SPRUTET vann.. Har dere kombinert tørketrommel og vaskemaskin kanskje?
Liten gutt i magen<3 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 nei ikke kombinert tørketrommel og vaskemaskin. så jeg aner ikke hvorfor det sprutet vann siden den ikke bruker vann:)Men det sprutet!!!tror kanskje det sprutet vann fra flere steder for jeg så bare den ene men den kan umulig ha vært den eneste!
Liten gutt i magen<3 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2007 Forresten vannet renner ut i en boks som vi må tømme:)
snurkle Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Stolt Mamma™ Vannet presses ut av klærne under sentrifugering. I tørketrommel tørkes de av varme, hvorav fuktigheten blir damp. Om det ikke er rør til å slippe den ut vil dampen igjen bli vann i en boks som kan tømmes. Det blir altså IKKE vann ut gjennom rør i mengder som kan sprute slik HI beskriver. HA!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 I fare for å høres ut som da vi gikk på barneskolen (i den "min pappa er sterkere enn din" duren. hehe) så: MIN samboer er rørlegger, og JO det kommer vann ut av tørketrommelen. Men det SPRUTER ikke nei.. Så DER er vi enige Og var jo det jeg skrev tidligere: Det kan komme i en boks som må tømmes, slik HI sier hun har.. Lykke til med rørleggeren HI, håper det ikke blir for dyrt!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Vår tørketrommel har rør for å slippe vannet ut, et helt likt rør som vaskemaskiner har. Så jo, tørketromler kan ha rør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå