Gå til innhold

Yes - jeg fikk innvilget ks idag ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå kan jeg slappe av og nyte tiden før og etter jul - og tiden fram til prinsen kommer ;o) Nå er det bare å vente bare på dato'n - skulle få den om ca 1 uke sa jordmor (regner med at det tar litt lengre tid da, siden det er masse fri neste uke) Jeg er så utrolig glad, for at samtalen i dag gikk så bra ;o) Hadde jo gruet meg sånn, men jordmoren jeg snakket med var så forståelsesfull og hyggelig - var ikke så mye å diskutere, så ble rimelig fort bestemt ;o) Nå gleder jeg meg til å få treffe prinsen min i feb en gang ;o)

Klemz fra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre om hva årsaken til at du ville ha keisersnitt?

Skrevet

Jeg har en kronisk sykdom, som jeg er redd for at ville blitt verre ved vanlig fødsel - derfor ønsket jeg meg ks.

Skrevet

Gratulerer, så deilig da!!

Jeg skal også søke KS, har en håpløst dårlig rygg pluss en grei dose angst for å føde, hvordan gikk du frem?

Hørt så mye leit mht samtale på sykehus, så er jo veldig oppløftende å lese at det ikke alltid er slik.

Kos deg med frø i magen, og riktig god jul:)

Skrevet

Hei igjen, Aquanimba ;o)

Jeg fortalte bare jordmoren om min kroniske sykdom jeg, og angsten for å bli verre ved å føde vanlig - har født vanlig 3 ganger før, men da hadde jeg ikke fått den kroniske sykdommen enda... Fikk den i mitt forrige sv.skap :(

Jordmoren var veldig forståelsesfull, og han bestemte seg ganske fort, så det ble ingen tung og tøff diskusjon, som jeg hadde fryktet at det kom til å bli... :)

Mitt råd er: VÆR ÆRLIG, det var jeg, og da gikk det bra ;o)

Masse lykke til på samtalen din, kos deg med frø i magen du oxo - og riktig God Jul til deg oxo ;o)

Stor juleklemz fra:

Skrevet

gratulerer så mye, blir så glad når folk får innvilga altså! har selv født vaginalt ei gang før og skal ha ks nå om 8 dager,så her telles det ned for fullt :) lykke til,alle sammen :)

Skrevet

Tusen takk, Silje ;o)

Masse lykke til til deg oxo ;o) Om 8 dager får du treffe gullet ditt ;o)

Riktig God Jul ;o)

Juleklemz fra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...