Gå til innhold

Yes - jeg fikk innvilget ks idag ;o)

Anbefalte innlegg

Så nå kan jeg slappe av og nyte tiden før og etter jul - og tiden fram til prinsen kommer ;o) Nå er det bare å vente bare på dato'n - skulle få den om ca 1 uke sa jordmor (regner med at det tar litt lengre tid da, siden det er masse fri neste uke) Jeg er så utrolig glad, for at samtalen i dag gikk så bra ;o) Hadde jo gruet meg sånn, men jordmoren jeg snakket med var så forståelsesfull og hyggelig - var ikke så mye å diskutere, så ble rimelig fort bestemt ;o) Nå gleder jeg meg til å få treffe prinsen min i feb en gang ;o)

Klemz fra:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136334666-yes-jeg-fikk-innvilget-ks-idag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, så deilig da!!

Jeg skal også søke KS, har en håpløst dårlig rygg pluss en grei dose angst for å føde, hvordan gikk du frem?

Hørt så mye leit mht samtale på sykehus, så er jo veldig oppløftende å lese at det ikke alltid er slik.

Kos deg med frø i magen, og riktig god jul:)

Hei igjen, Aquanimba ;o)

Jeg fortalte bare jordmoren om min kroniske sykdom jeg, og angsten for å bli verre ved å føde vanlig - har født vanlig 3 ganger før, men da hadde jeg ikke fått den kroniske sykdommen enda... Fikk den i mitt forrige sv.skap :(

Jordmoren var veldig forståelsesfull, og han bestemte seg ganske fort, så det ble ingen tung og tøff diskusjon, som jeg hadde fryktet at det kom til å bli... :)

Mitt råd er: VÆR ÆRLIG, det var jeg, og da gikk det bra ;o)

Masse lykke til på samtalen din, kos deg med frø i magen du oxo - og riktig God Jul til deg oxo ;o)

Stor juleklemz fra:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...