Gå til innhold

Hvor tidlig kjente du "noe"?!


Bare meg...

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt å prøve på nummer 2. Synes å huske fra sist at jeg skjønte det lett når jeg virkelig var gravid, kjente mye rart i underlivet. Vet ihvertfall at jeg kjent det veldig på IKM.

 

Men, nå lurer jeg på hvor tidlig du faktisk skjønte at du var gravid? Synes jeg har sånne mensmurringer i ryggen nå jeg da...men, det er vel lett å bli lurt, er i så fall ekstremt tidlig! (c:

 

Litt spennende å høre om det er andre som "skjønte" det nesten med en gang!

 

Trodde jeg skulle være litt mer tålmodig denne gangen, men jammen så er jeg like ivrig. (c:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg ventet mensen nå på lørdag som var, men allerede tidlig forrige uke kjente jeg meg svært premenstruell og mye merkelig difuse smerter i undrlivet, så jeg kunne ikke vente til lørdag med å ta testen, så tok den allerede på torsdag, og den var positiv, både tors og fredag og nå på mandag hos legen!!!

Ganske likt som med nr 1 for 4 år siden!!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh?... Er du seriøs nå? Man kan kanskje "føle" det på seg at de treffes... magefølselse.. men ikke faktisk fysisk kjenne det?... Mulig jeg misforsto nå men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mERKELIG DETTE HER, MEN JEG FÖLTE DET ALLEREDE DAGEN ETTER BEFRUKTNINGEN:) aKKURAT SOM FORRIGE GANG, DETTE ER NR 2 FOR MEG OGSÜ. fÖLTE MZE STIKKING OG MENSMURRINGER, OG ALLEREDE 6 DAGER FÖR FORVENTET MENS, VELDIG ÖM I BRZSTENE. sÜ JA - JEG VISSTE NÄRMEST AT JEG VAR GRAVID FRA DAG 1:) lZKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her.

Kjente det fra dagen etter sex. Ble kjempedårlig.

Har mistet 2 ganger i 4. uke. Neste gang skal spiren sitte, men må innrømme at jeg kvir meg til alle symptomene. Ble kjempekvalm i 3. uke begge gangene, så det blir vel ikke bedre i ukene etter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket vel at noe var på ferde 1 ukes tid før forventet mens. Våknet om morgenen og badet i svette, sambo frøys og skrudde på all varme mens jeg skrudde av. Fikk også en slags metall-smak i munnen. ALt smakte så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine svar!

 

Da blir det bare spennende å se da, om jeg virkelig føler det denne gangen også. Nå har puppene begynt å bli rød og ømme og tunge liksom og. (Så i dagbok fra sist at de var ømme 1 uke før IKM)

 

Spennende!!! (c: Er nok en stund til jeg kan teste!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg kjente det dagen etter hun hadde sex. Hun ble kald og varm i kroppen om hverandre. Hun var ikke dårlig eller noe, men hun kjente at det var noe som var annerledes med kroppen. Og gravid var hun! :)

 

Selv kjente jeg det først den samme uka jeg forventet mensen. Fikk mensmurringer (spesielt i ryggen) og stikkinger i magen. Ømme pupper. Det kunne jo ha vært PMS men mensen kom aldri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...