Gå til innhold

Mannen vil ikke ha :(


Limlamli

Anbefalte innlegg

Min mann vil ikke ha ungen. Han sier: 'det er du som skal bli mamma' Veldig sårt.

 

Han har sagt at han ikke ville starte å prøve før om et halvår, mens jeg har villet prøve i 1år. Så jeg fant ut at nå tar jeg ut spiralen.Sånn at jeg iallefall får igjen mensen til han vil begynne å prøve.

Jeg sa ifra til han med en gang, å ga han beskjed om at nå får du passe på om du ikke vil bli pappa.

Det har han ikke gjort, har latt vær å trekke seg ut 3 ganger, å nå sier han at jeg har lurt han!!!

Men det har jeg jo ikke. Om han ikke vil bli pappa må han beskytte seg da, er dere ikke enig i det da? Jeg hadde jo sagt ifra!

 

Jeg ble forresten like overrasket som han da jeg fant ut det. Har ikke hatt mensen enda, så jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid enda.

 

Dette er virkelig en ekkel situasjon. Jeg går å tenker på det hele tida.

Håper virkelig det går over etter hvert, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slutter faktisk ikke å bli overasket over voksne folk som påstår at de har litt lurt, når de har hatt sex frivillig...Du kan forresten like godt har blitt gravid en av de gangene han trakk seg ut som ikke. Mange barn har blitt laget under misoppfattelsen av at å hoppe av i svingen hindrer noe;)

 

Jeg tror forresten jeg ville ha gått om mannen min hadde vært så barnslig..det er ikke noe miljø å ha en baby i. Lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil bli far om et halvt år ser jeg ikke helt hva som skal være den store forskjellen på å bli det om 9 mnd eller 15 mnd? Hva hvis dere hadde måttet prøve lenge om dere utsatte det et halvt år. HVordan hadde han taklet det? Hadde han blitt sur da også, fordi det ikke klaffet akkurat når han hadde tenkt? Nei, bli voksen, mann! Vil du ha barn får du ta de når de kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig umoden han er. er hans egen skyld når du sa ifra at du ikke brukte prevansjon. om han syns det er såå fært å bli far et halvt år før han er klar, å burde han brukt kondom, eller ikke hatt sex i dte heletatt. han var like mye med på sex som deg og visste like godt at du ikke brukte prevansjon, og barnet er like mye av han som av deg. huff, han virker ikke helt moden. får håpe han bare er sjoka, og at han snart skjønner at han ikke kan holde på sånn. du som er gravid brude få støtte, og ikke få slengt i trynet at faren ikke vil ha noe med barnet å gjøre. grrr... blir så sint på sånne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er det mannen som må ta konsekvensene...barnslig å tro at ingenting kan skje, man blir jo gravide om man ikke beskytter seg.. Det er et nytt liv det er snakk om her. Tror det går litt på takknemlighet..tenk-ikke alle kan få barn..og er heller ikke noen garanti for at dere ville ha lykkes noen mnd senere. Så mitt råd er: snakk rolig med han når "sjokket" har lagt seg litt.. få han til å forstå, det må han bare.. hvis ikke er han bare dum.. tenker det vil gå opp for han når han ser den voksende magen.. Er han fortsatt så teit, kan du klare deg greit som alenemamma for en tid,eller? finnes så mange bra støtteordninger nå.

Uansett, gi det litt tid og ikke gjør noe du vil angre på senere.. Håper dere finner ut av det sammen! Masse lykke til !! klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Jeg er så enig med dere, han er kjempebarnslig. Jeg trodde virkelig ikke han var sånn. Han var jo så glad da jeg ble gravid forrige gangen. Fortalte det til alle med en gang enda vi var enige om å ikke si noe. Men nå...

 

Jeg må vel bare vente å se ja, ikke gjøre noe overilt (flytte riktig enda). Men det er så sårt. Jeg er på gråten hele tiden.Klarer ikke tenke på annet: Hva skal jeg gjøre om han ikke forandrer seg? Hvor lang tid skal han få på seg? Kommer han kanskje til å forandre seg når babyn er født? Kan jeg vente så lenge? Tusen spørsmål i hodet.

Har prøvd å snakke med han, men han blir bare sur. Unngår å svare eller går. Men ellers later han som ingen ting.

 

Jeg er så vanvittig glad i han! Jeg vil ikke gå fra han, men jeg kan ikke tåle hva som helst bare for at jenta vår skal bo sammen med pappan sin kan jeg vel? Iallefall ikke om han ikke vil ha noe med den nye ungen sin og gjøre.

JEG ER SÅ LEI MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår da vi lå på sofaen og så tv, strøk han så vidt over magen min. Bare et lett stryk, men det var nok til at jeg fikk et lit håp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Nei kan ikke være enklet dette..

Men bare gi han litt tid, så vil det ordne seg, og jeg er helt sikker på at når babyen er kommet så er han like glad som deg :D

 

Har ei venninne..hun ble gravid med p-pille. Han hadde en sønn fra før, og han ville ikke ha flere. Så han likte ikke at hun ble gravid. MEN han ble veldig glad i den ungen..

 

Men etter hun fikk han sa han fikk hun flere så måtte hun velge han eller abort..fikk hun klar beskjed om.

 

MEN noen år etter fikk de nr 2 ilag..

Så umodne mannfolk kan være litt rare ja..

Men dette ordner seg helt sikkert..og da han ga deg et lite strøk på magen ga jo deg et pittelite tegn..

Kankje han begynner å glede seg han også, men han vil ikke helt innrømme det..Så dette ordner seg :D

Han ville jo ha nr 2, lell at det er om et halvt år..så dette går seg til :D

BAre la han få bli vant med tanken på nr 2 så vil han nok glede seg han også..når magen begynner å vokse :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...