frokenO Skrevet 19. desember 2007 #1 Del Skrevet 19. desember 2007 Bf er helt klar i at han ikke ønsker vite noe som helst av barnet, han har sagt han skal betale det jeg krever, men at det ikke er rettferdig fordiom.. Han er opptatt med å leve sitt liv, har ikke sett han på maaange mnd. Han har egentlig alltid sagt at dersom jeg ville beholde barnet måtte jeg vite at jeg ble alene... Så det er jeg fullt klar over.. Men jeg lurer... Det er jo litt dumt da.. om bf kommer noen år senere å plutselig ønsker kontakt... jeg ønsker jo ikke en bf som bare kommer å går når han vil... Så hva kan jeg å bør jeg gjøre for å oppnå det beste for barnet? Jeg har også hilst på søsteren hans, men han har gitt beskjed om at det er mot hans vilje å at hun ikke skal bry seg.. slik at hun gir meg bare rare blikk når jeg ser henne... (som om jeg føler meg ganske skyldig i noe).. Jeg har sagt til bf at jeg aldri vil tvinge på han noe, men at dersom han ikke møter opp å ser henne på sykehuset når hun blir født, er det for sent for min del.. å jeg vil gjøre hva jeg kan for at han ikke skal kunne komme- å gå når han vil.. Ellers er han lik som de fleste bf her inne... sier at jeg har skyld i alt dette ene å alene.. å at han aldri vil ha kontakt.. jeg har ødelagt hans liv. o.l. Jeg ønsker så klart at jeg en gang treffer en som vil ta farsrollen... å da vil jeg ikke at ekte far skal kunne komme å ødlegge... Noen gode tips? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136333667-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-med-bf/
Baby nr3 ombord Skrevet 19. desember 2007 #2 Del Skrevet 19. desember 2007 For det første, det kommer garantert til å dukke opp en mann for deg som vil bli like glad i babyen din som deg:) Jeg fann/fikk min da jeg bare var 2 månder på vei, så om det finnes mannfolk som vil ha ei dame som er gravid med en annens barn så finnes det garantert mange som vill ha ei dame med barn. Håper du finner en du også Så den andre saken, mannfolk sier og gjør alt mulig rart mens vi går gravide, er veldig vanskelig for dem å være på utsiden. Så jeg ville tatt alt med ei klype salt som kommer fra hans munn før babyen kommer, sånn har jeg gjort det med barnefar her. Vi har snakket godt ilag, men til tider så bare irriterer vi hverandre jævli. Så jeg har valgt å ha minst mulig kontakt med han, før lillegutt kommer. Jeg mener om mannfolka ikke stiller opp før babyen kommer, så må de få en sjanse etterpå. Men at de skal komme å gå som det passer dem er ikke riktig, men en må ikke ta sorgene på forskudd. Om han ikke dukker opp på sykehuset så ville jeg ikke kappa av han hånda for det om. Etter barnet kommer så tar det tid før ting synker inn, det blir ikke virkelig for dem før barnet kommer til verden og ikke før de får se barnet ofte heller. Jenter og gutter er to vidt forskjellige skapninger, sånn er det bare. Vi tenker absolutt ikke likt, så vi takler også de fleste situasjoner forskjellig, fordi vi er to vidt forskjellige individer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136333667-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-med-bf/#findComment-136337412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå