Gå til innhold

Hei Regnbuemor og Callmebecka!!

Anbefalte innlegg

Først GRATULERER så mye til deg Callmebecka!! Så koselig!! Ellers så følger jeg jo med her av og til selv om det ikke blir så mye skriving. Ser jo at det er mange nye som er i prosess med barn på denne siden. De fleste av oss "gamle" har jo fått barn.

Så litt om oss: jeg storkoser meg fortsatt hjemme med skjønningen som bare blir skjønnere og skjønnere. Tiden går jo altfor fort og nå har hun blitt en blitte bitte liten jente. Ikke baby lenger. Litt baby når hun ammer da...ja for det gjør hun ennå, selv om hun er 11 mndr. Hun er skikkelig puppegal ;)!! Men ikke på natten mer, heldigvis.

Jeg begynner i ny jobb i mars, og Vesla har mot alle odds fått barnehageplass....helt utrolig! Så snart er denne deilige tiden over.....

Men det skal sikkert bli godt både for datter og mamma å se litt andre mennesker også.

Nå er det snart jul og vi gleder oss, snuppa står på gulvet og danser til julemusikk og er bare blid. Er i ferd med å begynne å gå, så en slitsom men særdeles morsom tid.

Og dere da, fortell litt da? Leste innlegget ditt om at din datter har begynt å stille pappa-spørsmål. Hvordan går det? Man kan vel aldri bli forberedt nok. Men håper ikke jentene våre blir mobbet på skolen, det er min største skrekk.

God JUL!!!! Vi snakkes!!

Klem jentene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136333654-hei-regnbuemor-og-callmebecka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå så hyggelig og høre fra dere! Lenges siden!

Gratulerer med barnehageplass:)

Det blir nok deilig og komme ut i jobb igjen, selv om man også gjerne vil være med nurkene sine så mye som mulig da. Jeg skal ut i jobb igjen i slutten av juni jeg da. Det blir sikkert alright det. Men ønsker å bytte jobb jeg da. Vi får se hva som skjer med den saken.

Her er alt bare velstand. Vi har fått en super snill gutt. Han smiler og ler, sover og spiser. Har omtrent ikke hørt han gråte faktisk. Søstern er utrolig stolt, og snill. Hun er jo langt ut i sitt tredje år nå, så hun tøyer jo selvsagt grensene litt, og er litt rampete, men alt i alt er hun en skikkelig going. Hun er iferd med å utvikle seg til en flott jente, med masse empati, humor, ærlighet og glede. Og hun er veldig musikalsk. (noe som må komme fra en danske der ute, for jeg er tonedøv!).

Hun er veldig opptatt av "rollelek" nå, og i barnehagen er det jo gjerne "mor og far" man leker, ikke "mor og dadda". Så ja, hun er litt opptatt av dette om dagen. Jeg er ikke så veldig bekymret i forhold til barnehagen egentlig, for alle vet om oss, og mange av de andre foreldrene har jo vi vokst opp med, så de ser på våres familie som ganske så naturlig. Jeg er mer opptatt av at snuppa selv skal forstå hvordan det ligger ann. At hun skal forstå dette med at vi er en fullverdig familie, og at hennes "pappafrø" kom fra en donor- ukjent mann (uten at det skal være noe negativt!). Tror nok det skal gå bra, men man vet jo aldri....

God jul til dere også. Kos dere masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...