Gå til innhold

Svimmel av sult


bittelill

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt matinntaket mitt på samme nivå som alltid fram til nå (er 7+2 i dag) og det har gått helt fint. Men i går kom første bølge med ekstremsult på tur hjem fra jobb. Jeg fikk skikkelig sug i magen og ble svimmel og dårlig, trodde nesten jeg skulle besvime enda jeg satt i bilen. Sambo måtte stoppe på bensinstasjon og kjøpe en pølse med brød til meg. I dag en halv time før lunsj kom samme følelsen. Tror jeg må begynne å ha med meg småspise-mat på jobb fra nå av. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe godt å høre at det ikke er bare meg. Jeg ble nesten litt redd i går. Men i dag snakket jeg med søsteren min og hun sa hun måtte småspise ofte i første trimester for ikke å bli dårlig hun også. Så jeg ble glad og sa jeg tok det som et godt tegn. Hun mente faktisk at det kunne tyde på høyt nivå av hcg og dermed et sterkt svangerskap, så da ble jeg i alle fall glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er akkurat sånn jeg også har det! Sulten blir bare KASTET over meg, ekstremsult var godt forklart.

Har før klart meg med 2 måltider om dagen nærmest; lunsj i halv 12 tida på jobb og så middag alt mellom 5 og 7 på ettermiddagen.

Men NÅ! Mat ca kl. 05.30,08.00, 10.00, 11.30, 15.00 (da er jeg gnagende sulten) 17.00 og kvelds ca 21.00. Må ikke spise for nært tannpuss, da går det gærent...

Så - ganske annet matmønster nå ja... Spiser mye frukt, det er godt - og sunt. Sure epler og banan går det mest i.

 

Fint å høre at det tyder på et sterkt svangerskap da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...