Gå til innhold

Det uvirkelige ble virkelig i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg også sett den lille spiren på tidlig ul. 8 uker. Det må oppleves. Hjerte slo heftig med 160 slag. Faren for abort er redusert til 10-15 % sa legen etter å ha sett hjerteslagene. Så nå er jeg klar for å feire jul og fortelle familien, som ikke har noen anelse om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig :o) Jeg gleder meg veldig til vi skal på vår første UL. Har bestemt at vi også vil ta en ekstra ul for å se lille frø + forhåpentligvis høre hjertet!

Skrevet

ååå så utrolig gøy å se babyen sin i magen. jeg er snart i uke 8:) må man på privatklinikk for å se den i uke 8? gratulerer med at dne er helt frisk<3

Skrevet

Jeg har vært til tidlig ul. privat pga ivf. og at jeg er i moden alder :-)

Man kan jo ikke vite nå om fosteret er friskt, men den hadde i allefall fine hjerteslag som jeg kunne høre.

Skrevet

så bra at det har fine hjerteslag:) jeg er ikke så god på sånne ting, første gangen jeg er gravid, og har ikke fått legetime enda:/ men jeg har så lysst på tidlig UL isden jeg begynte å blø i går. er litt redd for at noe er galt, sidne jeg oppdaget fgraviditeten såpass seint, og har drukket litt alkohol øfr jeg visste det og i tillegg spist ppiller.

men gratulerer med godt hjerte på babyen hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...