Gå til innhold

Til dere med gjentatte SA/MA....

Giinaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer abortene på samme tidspunkt hver gang? Har heldigvis opplevd kun EN MA (uke 6-7), og det var tøft nok. Så jeg føler VELDIG for dere alle som har måtte oppleve dette så altfor mange ganger. Jeg må si jeg gruer meg til å bli gravid igjen, for det som skal være en hyggelig tid, istedet blir det jo være en tid hvor man går rundt og er konstant redd.

Stor klem til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår gått at du gruer deg litt... men prøv å tenkt positiv! Det ska jo ver en fantastisk tid!!

Jeg har mista i MA i uke 11 og uke 8 - og SA i uke 5 og uke 6.

Så nei - ikke samme tidspunkt for meg....

Skrevet

hei på deg, sund at du mistet, er ikke kjekt nei.., jeg mista uke 7, 10, 16 og 8.., så er ikke samme ukene nei..håper neste spire sitter hos deg:-) lykke til..

Skrevet

Har hatt 3 maer etter hverandre og alle har vært like. Stopp i vekst en gang mellom uke 5-6. Oppdaga på tidlig ul i uke 9-8-6. Men så gikk det bra!

Nå gravid i uke 32. Så det går ann å lykkes etter fler like aborter også!

Håper du slipper flere.

Masse lykke til!

Skrevet

1000 takk. Vi prøver igjen vi vettu :) OG gratulerer til deg!!!!

Huff så forferdelig det må være å oppleve dette gang på gang. Er beundringsverdig for dere som ikke gir opp. Skikkelig godt å høre at man faktisk kan lykkes til tross for 3 mislykkede forsøk. Var du forresten på utredning, eller rakk dere ikke det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...