Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en ganske bra periode nå noen måneder og klart å se framover at dette klarer vi!

Men nå er jeg kjempetrist- er sikker på at det ikke har klaffet denne gangen heller. Begynner jo å gråte for små ting. Har ingen av vennene mine jeg kan snakke om dette med. Har ikke fortalt det til noen hva vi sliter med. Ingen av dem har jo hatt problemer med å bli gravide, så orker rett og slett ikke prate med dem om det. Bare nærmeste familie som vet det og føler ikke for å prate så mye med dem heller.

Sånn sett er det jo veldig godt å ha dere her inne og skrive ned tanker til da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener!

Jeg hadde heller ingen å prate med,ingen som vi kjenner som sliter.

Er liksom ikke vits i å snakke med dem da...man må nesten ha vært oppi det selv for å forstå.

Hvis det ikke har klaffet nå så får du se fram mot IVF.Er jo ikke noe galt med dere,så mest sansynlig vil det klaffe da:-)

Skrevet

Slenger meg på her! Skjønner veldig godt at du er trist og lei og motløs, men bare vent og se! Før du vet ordet av det sitter du der med et lite mirakel i armene! ;-) Men jeg må bare få sagt at jeg synes dere er to knalltøffe jenter!!! Jeg virkelig beundrer dere!! Har jo selv slitt i 1 1/2 år med å bli gravid, og hadde det ikke vært for guttungen, hadde jeg ikke taklet dette psykisk! Det er utrolig tøft å gå slik å lure og vente og ikke vite om det vil skje i det heletatt! Dollypopp har fått nå fått lønn for strevet, og snart er det din tur Turbotrollet! Heier på deg og gir deg en stoooooor trøsteklem og klapp på skulderen! ;-)

Skrevet

vennen, skjønner deg så inderlig vel! Men, ikke gi opp, hva med IVF slik Dollypopp foreslår? Jeg hadde mange runder med både ditt og datt, hormonstimulering osv osv.. etter maaange år med skuffelser fikk vi endelig klaff på 1.IVF, helt utrolig, så det finnes håp!!!!!!!! Mange klemmer :o))

Skrevet

Det er vanvittig mange nedturer vi slitere må takle. Det er fristende ofte å gjemme seg godt under dyna og håpe en skal falle i koma en stund og våkne opp til at alt er fint igjen. Gjett om jeg har ønsket det mange ganger!

Jeg håper du får en mer positiv dag i morgen, og jeg håper at det blir en sensommer spire på deg. Skal krysse fingrene! Hvis det mot formodning ikke skulle gå veien denne gangen ville jeg hoppet rett på IVF hvis jeg var deg. Det er mye større sjanse for å lykkes. Jeg ble gravid etter 4 innsettinger, det har vært tøft men gud som det er verdt det når spiren sitter (og det kommer den til å gjøre for deg og)!!!!.

Masse lykke til:-)

Skrevet

Er så enig så enig.. godt å ha hverandre her inne.. godt å ha noen som forstår og er i samme situasjon.. sender over en stor juleklem jeg :o))

Skrevet

Hold motet oppe! Det er det eneste som holder meg kjørende. Det er kjempetøft dette her, men klart vi skal lykkes!

Jeg hadde og en nedtur her om dagen. Et vennepar stoppa på pillen for 2 mnd siden, og er nå 7 uker gravid... Jeg synes selvfølgelig det er urettferdig, men er likevel glad på deres vegne...

Håper du lykkes nå og slipper flere omganger :o)

Jeg kommer etter i januar!

Juleklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...