Gå til innhold

Fikk se spiren min paa nok en UL i gaar, 9+1 og den vinket til meg!

Anbefalte innlegg

Jeg faar litt tett oppfoelging de foerste 9 ukene, (grunnet fire veldig tidlige mistet) og hadde min siste UL foer jul i gaar. Da fikk vi se lille smurf vinke til oss og bevege seg...... Hjelpe meg, det var saa rart og veldig koselig og ikke minst betryggende. "Naa vil jeg ikke se deg paa 3 uker, sa legen, ta deg jULeferie du naa, hehe....og kom tilbake i midten av januar. Saa DET var jo ogsaa veldig betryggende.

Veldig glad naa og da tror jeg jammen vi kan si at nr to er paa vei....

God jul fra meg og lille trille 9+2 i dag.

Fortsetter under...

Åååhh det er verdens deiligste følelse å se den lille bevege seg og at alt ser bra ut!!! :))

Vi var på UL i går morges, og jeg tror den lille blir ganske lik mamma`n. H*n sprella litt i begynnelsen, før h*n la seg med ene hånda inntill haka og lå helt stille. Til og med mannen min smilte og kommenterte at h*n sovna. Legen forsøkte å få til bevegelse, og klarte det til slutt!! Hehe Ikke greit tidlig om morgenen.

Fikk se 10 fingre og 10 tær, hjerte slo 154 slag pr/min og vi fikk også se andre organer.. HERLIG!

Er forresten 12+0 i dag, så nå har jeg visst hoppa over til 2.trim!?!?!

Gratulerer forresten Femina, så flott at alt ser ut til å gå bra denne gangen!!! :)

Klem

Flott at det er flere som har hatt den store gleden.....det er jammen roerende.

Takk icsi, ja, det var jo litt paa tide, eller hur? Glad det skjedde innen et aar, selv om jeg mistet to bittesmaa i vinter. Hjertet slo aldri der, og naa virker alt aa vaere i orden. Jeg er heller ikke saa bekymret, det er rart med denne intuisjonen, jeg tenker liksom at naa gaar det bra, jeg.

Jepp, det var jammen på tide at det gikk bra!

Nå begynner det også å gå opp for oss at dette går bra, det er et levende lite menneske inni meg! Gosj!

Etter ultralyden på tirsdag gikk mannen min bare å smilte og kikket på barne/babytøy i butikken..

Men konstaterte for seg selv at det var nok litt for tidlig å kjøpe det enda.. hehe

Etter ultralyden har det nok gått opp for ham at han skal bli pappa, og vi fikk bekreftet at det nå er veldig veldig liten sjanse for at det går galt..

Jeg har jo forresten hoppet over til 2.trim nå..

Har tatt meg noen feriedager fra jobb nå i førjulstiden, og det er herlig!!

Slapper av, sover og shopper i mitt tempo... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...