Gå til innhold

Jeg tror jeg mister :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

heisann

Jeg hadde brunlig utflod med min første, men det gikk helt fint. Er litt mer redd nå for nå har jeg fått blødninger. RIktignok ikke mye, men klart og rødt som har fylt et truseinnlegg.DEt er ikke meningen og snu dette over på meg:), men skulle bare dele med deg det legen sa til meg. HUn trudde ikke at jeg hadde mistet ENDA, for da ville det komme mye mer blod, og jeg måtte regne med å blø i flere dager. Så jeg trøster meg med det, så sender jeg deg masse trøstendes klemmer. Du skal se dette går bra!!!Betryggende at du skal inn på UL. De hadde ikke plass til meg, så jeg venter spent på HCG svar.

Lykke lykke til

Tenker på deg

stor klem fra meg

Jeg hadde to dråper brun utflod i trusen i dag tidlig. Utrolig ubehagelig. Ringte til legen og hun sa at det ikke var sikkert at det var noe som helst, men at hvis jeg begynte å blø friskt blod og det ble mer i tillegg til smerter i magen kunne det være en SA. Fikk beskjed om å holde meg i ro og ikke løfte tungt. Så her ligger jeg og håper i det lengste at dette skal gå bra. Det jeg prøver å si er at jeg føler med deg. Ufattelig ubehagelig å ikke vite hva som skjer der inne:( Men likevel godt å høre om alle som sier det er normalt.

Ville bare si at jeg også har brun utflod. Har hatt det de siste dagene, begynte en natt med pitte litt friskt slimblod på papiret. Snakket med legen min om det og hun sa det ikke var grunn til bekymring. En SA var kraftig frisk blødning med påfølgende rie lignende smerter. Håper alt går bra med deg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...