Gå til innhold

så var det på han igjen....

Anbefalte innlegg

tror jeg i alle fall.... ble mamma for første gang i februar i år, så mensensyklusen min er kanskje tullete.... men om jeg følger 28 dager syklusen som legene alltid går etter, så er mensen uteblitt i 7 dager nå.....

vet ikke helt hva jeg skal si jeg.... jeg som aldri skulle føde på en sommer... hehehe... jommen sa jeg smør, var det en kar på tv'n som sa...

skal kjøpe meg en test på torsdag.... da har jeg kommet meg bort fra øya sånn at ingen kjenner meg i skranken og dermed blir jeg anonym :P har ikke lyst at folk her ute skal få vite ting og tang før jeg sjøl vet det for sikkert.... :)

om jeg er det, så klarer vi oss nok på et eller annet vis :) blir i alle fall rett terminklubb jeg melder meg inn i med mindre denne babyen kommer en mnd før tiden sånn som storebror gjorde :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331916-s%C3%A5-var-det-p%C3%A5-han-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok testen fra clearblue idag.... stilig med digitalt.... resultat: GRAVID! :P

Men dette hadde jeg jo på feelingen for å si det sånn pga uteblitt mensen.... Så om leieboeren vår ikke er så nysgjerrig som storebror, så blir det nok agust barn vi får :) terminen blir vel rund 26. tror jeg, men det får vi vite den dagen vi skal på UL.... Jeg har ikke bestillt time enda, men den tiden kommer nok snart tenker jeg :) embryoet er jo ikke mer enn et par uker gammelt.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...