mth80 Skrevet 27. desember 2007 #26 Del Skrevet 27. desember 2007 Sv: Oppdatert terminliste da jenter! den andre ble så lang! NYTT 12:42 27.12.2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** 2sjarmtroll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136373914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
norddame Skrevet 28. desember 2007 #27 Del Skrevet 28. desember 2007 Sv: Oppdatert terminliste da jenter! den andre ble så lang! NYTT 12:42 27.12.2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** 2sjarmtroll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136382129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tintin Skrevet 29. desember 2007 #28 Del Skrevet 29. desember 2007 Sv: Oppdatert terminliste da jenter! den andre ble så lang! NYTT 12:42 27.12.2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136390414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie isabell Skrevet 29. desember 2007 #29 Del Skrevet 29. desember 2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136390622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to prinsesser og spire på vei Skrevet 30. desember 2007 #30 Del Skrevet 30. desember 2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136391764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løveprinsen <3 Skrevet 30. desember 2007 #31 Del Skrevet 30. desember 2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136393730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli <3 Skrevet 31. desember 2007 #32 Del Skrevet 31. desember 2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136399978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. januar 2008 #33 Del Skrevet 2. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche Tinemor *augustspire* **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136414130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymin Skrevet 4. januar 2008 #34 Del Skrevet 4. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge MyMin **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136433861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
emporium Skrevet 4. januar 2008 #35 Del Skrevet 4. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. Emporium **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge MyMin **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136437677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #36 Del Skrevet 4. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136437883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #37 Del Skrevet 4. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! Storesøster-02 er veldig spent. **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. Emporium **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge MyMin **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136437903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #38 Del Skrevet 5. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Maya+1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136438663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
linn 80 Skrevet 5. januar 2008 #39 Del Skrevet 5. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** linn80 **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136440763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
la blanca Skrevet 5. januar 2008 #40 Del Skrevet 5. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 La Blanca (oslo) **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** linn80 **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136443608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne04&Leon08 Skrevet 6. januar 2008 #41 Del Skrevet 6. januar 2008 Peachy Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136449572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 7. januar 2008 #42 Del Skrevet 7. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 La Blanca (oslo) **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** *mary had a little lamb **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** linn80 **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136467028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammafugl Skrevet 9. januar 2008 #43 Del Skrevet 9. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 La Blanca (oslo) **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** *mary had a little lamb **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** linn80 **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Forundra76 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136481404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa27 Skrevet 9. januar 2008 #44 Del Skrevet 9. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 Snuppa27 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 La Blanca (oslo) **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** *mary had a little lamb **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** linn80 **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Forundra76 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136481544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
første"grynet" Skrevet 9. januar 2008 #45 Del Skrevet 9. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** augustbaby på Nøtterøy **************4 august**************** MayaB blir tobarnsmamma! (Kommende storesøster er veldig spent) **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 Snuppa27 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 La Blanca (oslo) **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** *mary had a little lamb **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 første"grynet" **************27 august**************** linn80 **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Forundra76 Snuppa27 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136482284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #46 Del Skrevet 9. januar 2008 28 august Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136482322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronja280 Skrevet 9. januar 2008 #47 Del Skrevet 9. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge Ronja280 **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136482533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
August08baby Skrevet 9. januar 2008 #48 Del Skrevet 9. januar 2008 10. august Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136485844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
belinda 23 Skrevet 9. januar 2008 #49 Del Skrevet 9. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi, Jane31 **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136486518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi79med2tette Skrevet 9. januar 2008 #50 Del Skrevet 9. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi, Jane31 **************2 august**************** meg+en **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. **************6 august**************** et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri vivi79 tønsberg **************9 august**************** Limlamli **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma **************13 august**************** The Crow (13.08.08) **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136331896-oppdatert-terminliste-da-jenter-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-136487357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå