Gå til innhold

Hva skjer 2=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby pupper, og jeg har på følelsen av at han ikke "gidder" suge mer....pupp ikke tom.....men river seg vekk og skriker....bytter pupp...suger litt....og det samme skjer igjen....hva er de som skjer? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skjer ofte med meg og. men bare om kvelden. da er melskeprodksjonen lavere, har du prøvd og endre stilling.? kanskje baby har en rap som vil opp`? det er det ofte her ivertfall,

Skrevet

Det samme skjer hos meg, men det virker som puppen da er tom.

Nokså frustrerende.

Noen kvelder ønsker han amming non-stop fra f,eks 19-24 - og det er ikke økedøgn, kun på kvelden.

Skrevet

Tom pupp er det ikke.....men det virker som ikke gidder suge Hmmmm....

Skrevet

barnet har større behov om kvelden... barnet sparer opp til natten...

Skrevet

Det er greit det at baby har større behov om kvelden ... bygger opp til natten....men hvorfor da....dra seg vekk å skrike....uten at den har (nesten ikke vertfall) diet??????

Skrevet

Luft i magen? Min slipper, gnur seg vekk og griner hvis hun får luft i magen mens hun spiser.

Skrevet

Hmmm.....spørs om får luft i magen mens spiser ja....har ikke fått det så tydelig før vertfall......Kommer heldigvis som regel en rap =)

Skrevet

Jepp, glupske babyer får som oftest luft i magan når de spiser masse, og da reagerer de på en slik måte. De vil jo ha mer mat, men de får vondt:)

Det går så bra så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...