Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 er de gode for kalde vinterdager? erfaring med lammi dunpose hos reflex? eller termodunpose hos babycare? ticket 2 heaven dunpose?
mamma til3 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Heisann! I dag har jeg testet ut en lammy xl og en theropose m fleecefor -Fra Tyskland. Jeg er dagmamma og har ikke 2 lammyposer, men måtte bruke en litt tykk fleecepose i tillegg. Det var -4 ute og vi trillet til begge sovnet. Jeg sjekket gjevnt om barna hadde det bra. Jeg kledde litt ekstra på onge i thermoposen bare i tilfelle..Og tok med ekstra teppe og klær. Begge barna sov godt og varmt. Men synst ongen i lammyen sov best. Var liksom sånn "sovevarm" menst onge i fleece var ok varm! Mitt beste tips er -ta på ull innerst fordi ull transporterer fuktighet(holder varmen selv om fuktig-bomull holder på fuktighet og blir kaldt. Jeg har stor tru på lammy eller dunpose. Thermodun hørtes godt og varmt ut da:-) Lurt å sjekke lendgen på posen, godt å få posen godt opp mot halsen om det er kaldt :-)
LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Vi har ticket 2 heaven posen til 2-åringen vår. Den er veldig god, men kan bli litt kald på de kaldeste dagene. Da har jeg lammeskinn i bunnen (inne i posen) og et tynt ullteppe over ham (også inne i posen), da er han veldig god og varm. Her hvor vi bor er det sjelden veldig kaldt, så synes egentlig at det er bedre å heller ta på ett teppe enn at den blir for varm for dager som er litt varmere. Er iallefall utrolig fornøyd med posen!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 tusen takk damer,det blir en lammeskinspose, lammeskinnet er avtagbart, å åpning i fotenden, så tror den blir perfekt i kalde nord:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Nå har vi virkelig fått testet ut lammi dunposen vår, og vi er veldig godt fornøyd. Siste uken har det vært -10 - -13 grader her hvor vi bor, og lillemann har ikke vært kald ennå. Liker veldig godt posen vår som har avtagbart lammeskinn inni. Det satt han på tidligere i høst når det var for tidlig å ta i bruk dunposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå