Gå til innhold

dunposer... samme som utstyrsdebatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de gode for kalde vinterdager?

erfaring med lammi dunpose hos reflex?

eller termodunpose hos babycare?

ticket 2 heaven dunpose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

I dag har jeg testet ut en lammy xl og en theropose m fleecefor -Fra Tyskland. Jeg er dagmamma og har ikke 2 lammyposer, men måtte bruke en litt tykk fleecepose i tillegg. Det var -4 ute og vi trillet til begge sovnet. Jeg sjekket gjevnt om barna hadde det bra. Jeg kledde litt ekstra på onge i thermoposen bare i tilfelle..Og tok med ekstra teppe og klær. Begge barna sov godt og varmt. Men synst ongen i lammyen sov best. Var liksom sånn "sovevarm" menst onge i fleece var ok varm!

Mitt beste tips er -ta på ull innerst fordi ull transporterer fuktighet(holder varmen selv om fuktig-bomull holder på fuktighet og blir kaldt. Jeg har stor tru på lammy eller dunpose. Thermodun hørtes godt og varmt ut da:-) Lurt å sjekke lendgen på posen, godt å få posen godt opp mot halsen om det er kaldt :-)

Skrevet

Vi har ticket 2 heaven posen til 2-åringen vår. Den er veldig god, men kan bli litt kald på de kaldeste dagene. Da har jeg lammeskinn i bunnen (inne i posen) og et tynt ullteppe over ham (også inne i posen), da er han veldig god og varm.

Her hvor vi bor er det sjelden veldig kaldt, så synes egentlig at det er bedre å heller ta på ett teppe enn at den blir for varm for dager som er litt varmere.

Er iallefall utrolig fornøyd med posen!

Skrevet

tusen takk damer,det blir en lammeskinspose, lammeskinnet er avtagbart, å åpning i fotenden, så tror den blir perfekt i kalde nord:)

Skrevet

Nå har vi virkelig fått testet ut lammi dunposen vår, og vi er veldig godt fornøyd. Siste uken har det vært -10 - -13 grader her hvor vi bor, og lillemann har ikke vært kald ennå.

Liker veldig godt posen vår som har avtagbart lammeskinn inni. Det satt han på tidligere i høst når det var for tidlig å ta i bruk dunposen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...