augustbaby!! Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 for at noe skal være galt. Jeg er overlykkelig for å være gravid!! Men klarer ikke å slappe helt av å nyte det. I dag har jeg hatt brun utflod, og nå er det kommet litt blod. Er bare 5+5 i dag så det e jo veldig tidlig. Er det vanlig å blø litt, eller bør jeg kontakte lege? Jeg har vært mye inne på sidene her, men har ikke kommet meg til å skrive selv før, men nå trenger jeg litt råd fra andre gravide.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Det er helt vanlig å ha litt slik brun utflod og mindre blødninger. Jeg hadde det selv for noen uker siden, er nå 9+5.
Fullrulle86 Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 jeg hadde også blødning i 3 dager både friskt og brunt. Jeg ville kontaktet fastlegen min hadde jeg vært deg. han sender deg sikkert på UL å da får du jaffal et svar og kan slappe litt bedre av:o) det er mange som får blødninger uten at noe er galt!
augustbaby!! Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 tusen takk for svar:) Ble litt roligere nå. Ringer fastlegen min i morgen så får jeg se hvordan det går. Håper veldig veldig på at det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå