Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Da har jeg vært hos legen...Er fortsatt gravid )))) Han sa at mer blødning nå kunne kanskje tyde på noe galt,men foreløpig virket alt som det skulle være...Terminen min ble forskjøvet, jeg trodde den var i første uke av august,men er ca 21ste august...Hvilket er finfint for meg, da er det enda større sjans for å komme meg hjem til Norge før jeg føder... Har tatt blodprøve og skal ta en til om nesten to uker, etter det skal jeg sove lettere. Men,altså, er 5+1 og forsatt gravid Oh lykke! Takk for å få meg litt mer positiv da jeg trengte det tidligere i dag
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Fantastisk!! Jeg visste nok at det kom til å gå bra!! Nå skal vi krysse alt vi har for at det går rette veien!! Håper du får sove godt og drømme ekstra søtt i natt! Stor god klem herfra
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Tuuusen takk ))) Og lykke til right back atcha
hemmelig :) Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Da ligger vi likt i loepet, har termin paa den tiden jeg ogsaa. Flott at alt stod bra til da !!!!
SuperMoM <3 Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Så flott å høre at alt sto bra til med den lille:) Var virkelig godt å høre:):)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Dere er noen knupper Tør liksom ikke hoppe i taket av begeistring ennå, blør litt fortsatt...men bare orange liksom.... Men, prøver å innstille meg at det som er meningen er meningen samme hva jeg gjør eller ikke gjør, så nå skal jeg prøve å kose meg.... Redsel gjør meg bare blind og hjelper ingenting ihvertfall.. Har blitt tatt blodprøve av, skal bli dobbeltsjekket 28nde...Så får vi se da Og,selvsagt går det bra med oss alle! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå