Gå til innhold

Spiren min har det bra, er 9+1 i dag - da senker julefreden seg over meg... =o)


2 fine små

Anbefalte innlegg

Jeg har vaert paa min siste (tidlige) UL foer jul, og godt er det.

 

Men spiren var soet da, beveget seg mens vi saa paa!! Vinket med de smaa loffene og roerte paa hele kroppen. Legen sa det var foerste gang han saa det, og satte i gang aa produsere film av det hele, hehe.....og jeg filmet oppaa med mobilkamera, haha, klarer dere aa se den scenen, uten truse og like blide - begge to?

 

Flott julegave...

 

Jaja, da er det kanskje min tur denne gangen og det er veldig koselig.

 

Fortsatt god foerjul alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg er 9 + 1 i morgen og skal på ul på torsdag. :)

Trodde du at du var kommet så langt som 9 +1 eller ble det "satt tilbake" litt? Er spent på det blir justert... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 UL (av grunner da) og foerste gang trodde jeg at jeg var 6+4, da ble jeg korrigert til 5 uker bare... Saa kom jeg igjen 2 uker etter det, og da sa de 7+3 (!) Kom saa tilbake i gaar, en uke etter der igjen, og da sa de jammen meg 9+1. Saa totalt sett ble jeg satt tilbake 11 dager og saa frem igjen 8 dager, hehe.... men det er jo saa tidlig, saa litt rykk og napp i starten tror jeg bare man maa basere seg paa.

 

Lykke til, det gjoer veldig inntrykk aa se paa UL ja, kos deg med det og kikk saa lenge du faar lov og ta ut foelelsene etterpaa, det er mitt raad. ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...