Gå til innhold

uff alle får jo vite det nå....og er bare 5uker...


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

skal til legen i morgen og sykemeldes...fordi jeg har nattevakter og mye tunge løft...snakke litt med jordmor i dag og hun mente at jeg absolutt burde gjøre det med tanke på at jeg har mista to ganger tidligere..

alle vet jo at vi er prøvere så på en måte er det vel ikke bombe...(begynte å prøve i aug i fjor, mista i jan i år og i mai....)

men er likevel litt kjedelig at "alle" får vite det såå tidlig...for:

1) jeg er ALDRI sykemeldt...har vært det en gang før og d var pga blødning i sv.skap, før jeg oppdaga MA...

2.) jeg drikker nesten alltid på fest og vertfall i julen!!!

3.)ja..hva skal jeg si..alle skjønner om jeg juger på noe..hehe..for det er liksom for opplagt...

så det er litt kjedelig..menmen..OM d skulle gå galt en gang til...så vet vertfall folk det..og jeg vil ikke at de skal si at jeg ikke gidder å jobbe i julen for det er absolutt ikke det..men nå må jeg bare tenke litt på meg selv og spiren også....for den er veldig etterlengta...

 

hva sier dere folkens?????

Lykke til alle sammen..

og mange sier at det er såå trasig inne på 1.trimester men jeg må si at jeg bare har positive erfaringer:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ønske deg lykke til. Dette svangerskapet har du virkelig fortjent at skal gå bra! Så vi krysser fingerene og håper at spiren klamrer seg til livet.

 

Jeg synes det er helt greit at de får vite det så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...