Gå til innhold

Ketolyse spørsmål!


Kirsebæra

Anbefalte innlegg

Har fått beskjed om at jeg trenger å gå ned i vekt. Tøff beskjed å få, men sant er det.

 

har prøvd det meste egentlig, og er for tynn for reductil. hørte om ketolyse sietten og tenkte jeg skulle prøve den, men jeg er elendi på å finne frem oppskrifter....

 

Hva kan man spise og hva kan manikke spise?

Finnes det noen bøker med ketolyse oppskrifter?

 

skjønner ingen ting av lavkarbo.no, er det en fellesside for de som vil kutte ut karbohydrater eller?

 

takknemlig for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

En veldig kjip beskjed å få dessverre, har fått den selv!

 

Her finner du oppskrifter, og kan klikke deg videre på de forskjellige måltidene, hehe, håper du skjønner litt mer av det:

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

 

Hvis ikke du skjønner det, så gi beskjed her, så kan jeg prøve å hjelpe deg mer.

 

På ketolyse kan man ikke spise brød, sukker, pasta, poteter, ris, loff, frukt, melk.

 

Grønnsaker man skal spise er de som vokser over jorda, mest blomkål og brokkoli.

 

Jeg holder på å lese boka nå, så jeg finner nok ut av mer etterhvert!

 

Lykke til! Jeg begynner på kuren 7. januar, heng gjerne med hvis du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! nå går ikke jeg på ketolyse, så har ikke så mye peiling på akkurat det. men vett at på ketolyse så ska du spisa minst mulig karbo å mer fett, for å si det rett ut så spise heller jeg mindre fett å mer karbo. svigerfaren min gikk på dette å han fikk høyt kolestrol pga alt fettet + høyt blodtrykk, så han fikk klar beskjed av legen viss han ikke slutta så ville han rett å slett død (han er 50). så legen anbefalte heller grete roede eller vektklubb, der man spise skikkelige måltider. jeg spiser helt vanlig mat å middag, men mindre å oftere. gikk ned 17kg på 5mnd :) men hører at mange går ned i vekt på ketolyse å er helt fornøyde, men jeg har fått streng beskjed av svigerfar om å ikke gå på dette :-D hehe.. har fått reductil jeg så er veldig fornøyd me di :)

men viss du går inn på greteroede.no så kan du registrere deg (gratis) så der finne du oppskrifter å så er det et skjema så du kan skriva inn ka du spisa for kver dag.. er inne ofte der jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve reductol som selges på helsekost? De skal ha samme virkning som reductil. Er helt enig med henne over, om at ketolyse ikke nødvendigvis trenger å være så bra. For at for å kunne gå ned uten karbo MÅ du spise maaaasse fett. Og selv om forskning sier ditt og datt... så er jeg sikker på at ikke alle har godt av et sånt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...