Gå til innhold

Blir gal av å være nervøs...


lilletulle08

Anbefalte innlegg

Er 9+5 idag,var på tidlig ultralyd i uke 7+5..fikk høre hjertelyden og alt så bra ut. Har vært kvalm...men det er delvis over nå,har ømme pupper osv.Men jeg er fortsatt nervøs...tenker hele tiden på om det fortsatt er liv der inne... er det flere som har det som meg?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei LilleBaby24 ..så sprøtt du sier akkurat dette..har det på samme måte..var på ul når jeg var 7+6 og der så vi ett bankede hjertet og alt sto bra til...nå er jeg 9+6 og tenker hele tiden på om ting er bra der inne...jeg var mye kvalmere før og nå kun på kvelden nesten..derfor tenker jeg også mye..men det går vel opp og ned hos de fleste...vi er nesten akkurat like langt vi:) din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro! Vi er i allefall 3 med omtrent samme termin! Jeg var på UL 7+5 pga at jeg hadde så lite symptomer, men det banket et lite hjerte der:-) Er nå 9+5 og tenker akkurat som dere!!! Lurer og lurer, og blir snart sprø! Har vært lite kvalm, men ganske matlei til tider. Min første, enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har full forståelse..... har det akkurat på samme måten selv... det er helt forferdelig...jeg har også vært kvalm, ømme pupper også videre, kvalmen har avtatt litt men kommer fort tilbake om jeg ikke spiser ofte.... vi får krysse fingrene for at det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme som dere, skal si det til svigres på julaften, men vet ikke om jeg vil vente er jo 10 + 5 da, har også sett hjerte slå. Skal på nakkefold scanning den 9 januar da er jeg 13uker på vei, jeg bare er nødt å tenke posetiv..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy ...3 som nesten er helt likt...det er min første ja..blir spennende..jeg prøver å tenke positivt jeg også:) men vanskelig til tider...når er deres termin?jeg har 18 juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det ikke bare er meg da..

Satt og tenkte litt på det i går..

Var på UL i uke 5 og 6 og fikk se hjertet slå, og nå er det veeeldig lite som tyder på at jeg er gravid føles det som..

Har termin 19 juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 19.juli :-) Har også svært få symptomer. Har kjent noen få stikk i magen siste døgnet, det har jeg ikke hatt i det hele tatt før.... Men det er sikkert et bra tegn trøster jeg meg med! Har dere fortalt det til familien ennå? Jeg er så usikker på når jeg skal gjøre det. Men skal hjem til jul, og må jo fortelle det etterhvert.... Hva synes dere? Er 10+4 julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til alle i familien allerede...føler det riktig..skjer det no galt så er de der for meg og trøster meg igjennom det..syns det er greit jeg...men det er jo opp til hver enkelt:) koselig å si det på julaften:) pakk inn ett kinderegg og legg en lapp oppi den og skriv du skal bli bestemor eller bestefar eller hvem du skal fortelle det til..koselig..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...