Gå til innhold

Svak pos. test i dag- mensvondt i magen........


babyimagen!!

Anbefalte innlegg

IKM tor eller noe. Jeg testet svakt positivt på morgenurin i dag- men har skikkelig mensvondt i magen.......... Er det andre som har hatt det- og endt opp med en baby? Jeg blir veldig skeptisk- flyr på do hele tiden for å se om tr. har kommet.........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja, sånn er det for meg også.

Masse mensenmurring i magen og underlivet. Sånn var det forrige gang også, og så går det over. :-)

 

Hvis du er i tvil, så kan du jo ta en test til! :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også svak positiv test først. Har hatt masse mensmurringer og har det enda. er i dag 6+0. Fikk bekreftet graviditeten i går hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. gratulerer. du er nok gravid, ettersom streken i graviditetstesten kun reagerer med HCG som man bare produserer om man er gravid. gratulerer, gratulerer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her :) jada. jeg tror at det er et befruktet egg der. men angrer på at jeg tok test så tidlig. føler mensen kommer, og da hadde det jo vært bedre å ikke vite at det hadde vært et befruktet egg der......... IKM først torsdag tror jeg. negative meg.............:) skulle bare ha ventet........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger da ikke være negativ når testen er positiv:) føølte at mensen kom hele tiden jeg også, så derfor jeg ikek testen meg før 2 uker etter ikm. men neida, jeg var visst gravid, akuratt som deg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...