Gå til innhold

Kommentar fra vg-bloggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alvorlig talt jenter. Hva ER dette for noe?? Jeg blir helt skremt at noen kan ha slike tanker som dette. Ja, rett og slett skremt!!

--------

For en latterlig sak. Hadde du levd for 10.000 år siden hadde naturen tatt seg av dette på egen hånd. Det er ikke vår skyld at du ikke har melk, og det er ikke din skyld heller. Naturen har sin egen måte å skille de svake fra de sterke på. At du har havnet på feil side er et tegn på at genene dine ikke bør videreføres. Elsk det eller hat det, naturen er brutal. Det er ingen menneskerett å ha gode gener. Det er heller ingen menneskerett å bli behandlet bra av andre. Respekt er noe du gjør det fortjent til, ikke griner deg til ved å gjøre deg til offer. Ta ansvar for dine egne følelser. Av meg får du terningkast 1 for latterlig syting og klaging!

--------------------

Blir dere ikke bare helt kvalm? Jeg kjenner det langt inn i hjertet mitt at dette tar på! Jeg har tenkt så mye på dette med ammingen i det siste, og jeg ser jo at jeg var alt for langt nede etter fødselen til å kunne klare å amme. Jeg gråt jo hele tiden... Det var nok en medvirkende årsak til at alt gikk galt.

Nei, jeg er så glad for at det ikke er noen besservissere her inne!!! Så takk til alle dere som er her og bare er helt vanlige og helt normale mammaer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så kom denne (også den fra en mann) og da ble alt bra igjen :)

----------------

Hei, du har virkelig prøvd, og du forteller om det uten å syte eller gjøre deg til offer, slik stakkaren "erik" vil ha det til.

-Kona mi har prøvd mer enn nok, om enn ikke så mye som deg. Det de sier på helsestasjonen her, er at det viktigste er å ikke stresse barnet eller seg selv.

For 10 000 år siden var samfunnet annerledes, og du ville sannsynligvis fått en ammekone eller en annen mor til å amme barne ditt - Det ligger ikke i menneskets natur å dø på grunn av fysiske mangler.

----------------------

Skrevet

Jeg er så kald i forhold til det der for tiden, så jeg leer ikke et øyelokk engang. Det er jo bare en dust som vil ha litt oppmerksomhet. Det finnes ALLTID kverulanter, og selv om ingen liker en dust så slutter han aldri å prate for det. Han bare skjønner ikke poenget, selv om alle ler av han når han ikke vet det.

...men vet du hva? Om man tenker litt på saken så er det sikkert ikke en veldig smart mann. Dermed er han ikke videre utdannet, han har ikke noe erfaring innen arbeidslivet eller noe å vise til. Vil jeg gjette. Han må leve av noe selv om han ikke har noen evner. Åh! Jeg vet! Han er kriminell!! Og det betyr *tada!!*...han er MME-BARN!!! Ah den skjebnens ironi...gotta love it!

(Jeg velger å se sånn på det hehe ;-)

Skrevet

Hahaha! Sanasol; genialt sagt!! Hihi... Det blir for dumt når en eller annen fyr kommer med et sånt innlegg. "Du burde bare dø ut, du!" Tullete... Sant som han andre sa; før hadde man jo ammere som ammet andres barn!! Så kom mme og mammaene som ikke kunne amme kunne få gi barna sine melk selv, men på flaske. Jeg er fortsatt litt sår ang dette med amming, men det hjelper seg;) Med humor blir alt bedre! Nok en gang; GENIALT, Sanasol! Hehe...

Skrevet

Sanasol - nok en gang må jeg ta av meg hatten for deg! Du kan få sagt det altså! :)

Jeg er enda skikkelig på hugget når jeg hører sånn: "Nei, hun må pumpe seg, for vi vil helst ikke gi nan!" Å nei...

Tror nok at ting blir bedre etterhvert, allerede nå gidder jeg ikke å si noe, så det kommer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...