Gå til innhold

Flere som er tappet for energi?


Hilde-29har nå 2søte små

Anbefalte innlegg

Noen råd?? herregud så trassig det er å ikke ha noen energi.vil bare sove...zzzzzz

vekkerklokka ringer 0520 hver morgen man-fre.kjennes ut som jeg går med bly i føttern på jobb.når jeg kommer hjem har jeg ikke ork til noe som helst.stakkar sambo føler seg vel som alenepappa for tiden..noen gode råd?

ååå hvor godt det skal bli med juleferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg helt igjen! Sliten, sliten, sliten... Går bare å gleder meg til juleferien, skal ha fri hele romjula. Skal bli så deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sliiiiten og trøtt og fullstendig energiløs. Jobber heldigvis bare halvt for tiden, og har kun kveldsvakter, så det funker for så vidt helt greit. Men har en toåring i hus som er våken og klar for morgen mellom halv syv og halv åtte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veeeldig godt igjen, hehe. Var litt bekymret for om det var noe galt, men man kan visst bli slik til å begynne med. Vil baaaare sove, orker ikke trening eller noenting, og får dårlig samvittighet, ikke bra det heller. Vi får nok bare gi oss selv likk slækk mens det står på som verst:)

 

Noen som vet eksakt grunnen til at det blir slik? er det bare hormoner og "ombygging",kan det også skyldes den mørke mørke tiden vi er inne i nå?

 

Gleder meg i hvertfall til energien igjen er på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn her også...og SÅÅ dårlig samvittighet jeg får, siden jeg ikke har fått gjort halvparten av det jeg skulle ha fått gjort før jul... :/ Men som fler andre her inne,skal jeg ha fri i hele romjula! Og jeg kommer til å grine av glede når jeg reiser fra jobb på fredag! ÅÅÅ som jeg GLEDER MEG! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger på sofaen fra jeg kommer fra jobb til jeg går dit igjen neste dag. Stakkars kjæresten har det nok litt ensomt fortiden mens jeg ligger og snorker døgnet rundt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg igjen:) jeg har ligger å sovet 4 timer midt på dagen i dag. føler meg som en gammel mann som må ta en laaang middagslur hihi. men er jo ikke rart at det krever energi når 2 celler skal smelte sammen og bli til et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra sagt Jenta88 med spire! klart det krever mye energi!

jeg er 8 fullgåtte uker nå og kunne sovet hele døgnet! i går sov jeg en tim etter middag og gikk til sengs og sovnet med en gang klokken 21.00.... helt utslitt!

fortalte det på jobb i dag... det var godt.... holder på å lete etter mammabuksene mine, men finner dem ikke! jeansene er skikkelig ubehagelige nå... lurer på om jeg må legge meg like tidlig i dag også.... blir lite juleforberedelser her i huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan sove flere ganger om dagen, noe som er litt dumt siden jeg er i eksamensperioden nå. heldigvis bare en igjen. pjuuh.. gleder meg til fredag kl 12. da er jeg ferdig!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veeeldig trett selv! Skal bli helt nydelig med ferie nå. Jobber i barnehage...der er det mange søte små, men som selvfølgelig som alle barn tøyer grensene noe sinnsykt!! Så merker at tretthet og humørsvigning ikke passer helt sammen i en slik jobb...lunta er blitt litt kortere kan du si. Men får håpe det bedrer seg.

GOD JUL OG GOD FERIE DA:) slapp av og ta godt vare på dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten og dårlig at jeg må ta flere pauser når jeg skal dusje og ordne meg på morgenen... ALT er et ork, skikkelig slitsomt å ha det sånn når man ellers er vant med å ha myyye energi og være i topp fysisk form.. Men det er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...