Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 hva syns dere om Amadeus Constantin og Amanda Constance?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg syns det kanskje ble litt mye, men amanda og amadeus er fine navn det da
Frøken Løken Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ikkje spesielt fine navn, utanom kanskje Constanse. Har heller aldri skjønt kvifor tvillingar må ha så like navn? Dei er jo tross alt to ulike personar.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 det blir for like navn på to søsken.. selv om de er tvillinger bør de ikke ha så like navn.. amadeus og amanda er fine navn, constantin og constanse blir litt for pompøst og voldsomt nå synes jeg.. litt sånn barokkassosiasjoner
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Er dette særiøst? I så fall... Det blir altfor mye. Altfor lange navn. Og; Amadeus og Amanda er jo nesten like? Det samme er Constantin og Constance... Jeg ville gått for Amadeus og Constance i så fall...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Det var da svært! Syns Amandus får holde. Ellers syns jeg så tunge og bastante navn står best alene eller etter et kort, lett navn.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Amandus og Konstanse eller Amanda og Konstantin, det er mer enn nok, og gir barna hver sin identitet.
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Enig med de andre... Navnene er altfor tunge, i tillegg altfor like, både første og andre navnet. Tragisk isåfall...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Litt for like navn, rett og slett! Likte Constance...
ma-85 Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Oi, det ble altfor mye. Holder med et av navna, evnt kombinert med korte navn som førstenavn hvis dere absolutt må ha to navn. Amadeus og Constantin er begge fæle navn synes jeg desverre... Både Amanda og Constance er ok navn, men hver for seg.
iglookidz Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 amadeus og amanda funker fint på tvillinger det. men .. constantin? eh.. nei. la barna ha like navn, men dersom dere absolutt skal ha et mellomnavn, la de være forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå