Gå til innhold

PÅMELDING TIL TREFF PÅ PASTASENTRALEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAR DU TERMIN APRIL, MAI ELLER JUNI ER DET TREFF PÅ PASTASENTRALEN 22 JANUAR KL 19:00. MELD DERE PÅ HER!!! VELKOMMEN...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Jeg kunne ikke kommer sist det var treff på Dickens, så jeg satser på å komme denne gangen.

Har termin 3 juni.

Hvor ligger pasta sentralen nå ?

Skrevet

pastasentralen ligger rett ved fotballpuben nå, rett nedenfor den "rosa kirka" som eg ikke husker navnet på i farten.. :P

jeg kommer jeg også! har endt opp med jobbing hver gang det har vært treff hittil så denne gangen SKAL jeg klare det!

Skrevet

heisann jeg kommer kanskje... Var veldig koselig forrige gang så hade vært kjekt :o) men vet enda ikke helt hvordan det passer... Jeg skal prøve å få det til... skal på ultralyd nå i januar den 8. for å være eksakt :o) det blir i alle fall kjekt ..

Skrevet

Eg får vel slenge meg på denne gangen. Den ''rosa'' kirken heter forresten johanneskirken;)

-Kamilla-

Skrevet

skal se om jeg og kanskje kan få tid til å dra.. var på slike treff sist jeg gikk gravid og det var kjempe kjekt..fått meg mange venninner fra der..

Skrevet

Jeg kommer jeg også, var veldig koselig forrige gang!

Skrevet

Supert.

Jeg kommer. Var veldig trivelig sist :D

Skrevet

prøve å komme denne gangen , tenkte på dere sist , men ble for tett opp på jul, med tre unger som skulle ha foskjellige avsluttninger på alle aktiviteter så strakk ikke tiden til for mor nei

Skrevet

Jeg kommer. Har ikke vært med på BIM-treff før, men gleder meg:)

Gjest Kine med to prinsesser
Skrevet

hei!

jeg har termin 27. april, har ikke vært på termin treff før, men vil gjerne være med denne gangen:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

jeg kommer på Pastasentralen/treff :o)) ..har nå fått "lokalisert" meg inn på kor de nye lokalene er Det blir kjekt å treffes igjen ..Ses!

Skrevet

Har aldri vært på eit sånt treff før, men det hadde vert kjempekjekt. Skal prøva å komma, veit ikkje heilt korleis det passe inn med jobb endå.

Skrevet

Jeg slenger meg på:) Har ikke vært på treff før, men det høres jo veldig koselig ut!

Skrevet

Hei. Jeg har termin 20 april. Har aldri vært på noe BIM-treff før, men har lyst til å treffe andre gravide så jeg kommer og :))

María

Skrevet

Hei. Jeg har aldri vært på BIM-treff før. Har veldig lyst å komme, men hadde et spørsmål, er det kun mødrene som treffes, eller er fedrene også med?

Skrevet

det er mødrene som treffes. velkommen

Skrevet

Heisann,

Jeg hadde store planer om å komme imorgen på pastasentralen, men det ser ut som det ikke lar seg gjøre....

Håper jeg ikke lager noe krøll.

Sett opp ett nytt møte for oss junimammaer snart i igjen !!!!!

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...