Gå til innhold

Jippi -babyen har det bra!


sorlandet

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul igår (8 uker), og så en liten klump på 1,5 cm, hjertet banket og alt så bra ut:) Nå kom godfølelsen! Etter to aborter - en senest i juli (uke 18), så jeg litt mørkt på jula (hadde opprinnelig termin på julaften-), men nå er alt nesten bra igjen:)

 

Jenta mi på 3,5 år har så lyst på baby, snakker om den vi mista ofte, og jeg gleder meg til å fortelle det til henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer! var selv på ul i dag og følelsen når man ser den lille reka med bankende hjerte er en kjempe herlig følelse. nå kan du kose deg i jula :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nesten glad for hvert minutt med kvalme også:) Tenkte å fortelle det til familien i jula. Er et par venner som vet det foreløpig - klarte ikke å holde meg:) og like greit at de får greie på det - siden jeg er så trøtt og slapp som jeg er for tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener med kvalmen. mista selv i uke 11 sist. denne gangen har jeg følt meg helt annerledes. har aldri vært glad for å kaste opp før. men det det har jeg vært disse ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nesten ikke tro noe annet. Har jo fått det til en gang før, og føler vi har hatt vår dose med "uflaks" nå. God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...