Gå til innhold

*iiik*


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hører visst til her IGJEN..... Vet ikke om det skal være en trist eller glad smiley etter den utalelsen... ! :)

 

Vi har ei lita frøken på rett over året, og dette blir jo litt VEL tett syns jeg... har gått på Condulag hele tiden, men plutselig baby igjen gitt...

 

Dette er skummelt......men da hører jeg vel til her igjen. ;) Aner ikke når det har skjedd, men hadde en "rar" mensen i midten av november. Så mest sannynlig rundt 5-6 uker på vei, med termin i slutten av august...

 

Abort er uaktuelt.. men er litt engstelig for hvordan hverdagen med to så små tette kan bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben. Vi har også en tulle på rett over året, så her blir det action i august!! Gratulerer er vel på sin plass?? Jeg hadde også rar mens 7.november, så foreløpig termin er visst 19.august. Tjohoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende ! Så fint å lese at det er andre i samme ståa... syns det er så ufattelig skummelt jeg.. :( Vi skulle liksom i utgangspunktet ikke ha en vi en gang.. og så ble vi plutselig gravide etter at jeg var syk en stund. Snuppa er født i desember 06, så dette blir skremmende for oss :)

 

Vi hadde liksom tenkt at en av oss skulle "klippe" slik at vi ikke fikk flere, og slik gikk det altså...... hehee.... rart hvordan livet forandrer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle absolutt ikke ha akkurat nå for å si det slik. Men ble kjempeglade likevel!!

 

Vår lille snupps er født november 2006. Hvor i landet holder dere til? Vi bor i Oslo, (men jeg er fra Bergen), og fødte på Ullevåll. Jeg legger deg til som venn jeg, så kan vi jo sende en PM i ny og ne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende da !! Oi, tøft gjort å planlegge så tette. Jeg bekymrer meg for alt mulig jeg akkurat nå... hvordan klare hverdagen, vogn, romkapasitet i huset osv osv osv.. ;) fortsatt litt i sjokk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår jente er september 06-barn, og vi håpet på( vel,jeg håpet på ;P Gubben syns det er skummelt ) å bli gravide igjen nå...Tror det blir tøft med to så tette men at de kommer til å ha veldig glede av hverandre :)

Er nå 5+1... dette skal vi klare alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også to tette for noen år siden, og jeg fikk også en smule panikk med det samme. Men det gikk fort over. Det er bare koselig med to tette. Det blir ikke dobbelt arbeid som man tror, og så har de så godt selskap i hverandre.

 

Nå når mine har blitt litt større, så er det jo både på godt og vondt at de er tette i alder. Den ene går i første klasse, mens den andre går i andre klasse. Den som går i første klasse vil gjerne være akkurat så like stor som sitt storesøsken i klassen over, og det blir litt bråk av og til:) Av og til er de perlevenner, og av og til er de hund og katt, som søsken flest.

 

Det rare med to tette er at når babyen blir født, og du for første gangen ser det barnet du har fra før igjen. Ja så er det rart så masse det har vokst, lillebarnet er ikke minst lengre, men blitt storesøsken!

 

Kos deg, dette blir moro! Tenk på hvor heldig de er, som får være så tett i alder. Det blir godt i oppveksten deres!

 

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...