Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. desember 2007 #1 Del Skrevet 18. desember 2007 Etter å hadd en fin dag hvor lillemor har sovet masse så våknet hun opp mens vi var på kafe. Jeg lukta bak på henne, men da det ikke lukta noen ting (hadde på en del klær) gav jeg henne pupp uten å sjekke mer om det.. Det ente med at lillejenta gulpa ut alt sammens over hele seg og begynnte å gråte en del.. jeg dunke henne godt under rompa for å få ut luft da jeg regna med at det var der problemet lå.. Plutselig kjente jeg at jeg ble klissete i handa og så at det var bæsj.. stakkars lita hadde bæsja seg fullstendig ut, og jeg hadde atpå til klappa det godt utover så det spredte seg over hele henne.. Etter et hysterisk anfall på stellerommet og litt mat tok vi turen hjemover.. Hu fikk på nytt mat når vi kom hjem siden hu ikke hadde spist så mye på stellerommet (og gulpa litt mer), og da gulpa hu på nytt her hjemme + at hu bæsja mer! Etter dette gav jeg henne et bad, tulla henne godt inn i håndkle+ et mykt, varmt teppe og så sovna hun.. Jeg la henne i senga si, og etter ei stund sjekka jeg på henne og da hadde hun vridd og vendt såpass på seg at hu lå med hånduken godt over ansiktet (hånduk med hette) ! Stakkars lille gullet mitt! Hu sover enda, sikkert helt utmatta etter alt styret i dag.. føler meg skikkelig dritt nå kjenner jeg.. føler at det er min skyld alt sammens.. De siste dagene har hu gulpa og bæsja masse! Men hu søker konstant pupp, så kan jo ikke nekte henne mer mat når hu vil ha det heller da?! .. uff, er ikke lett med disse små.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136328184-stakkars-lille-babyen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda- Skrevet 19. desember 2007 #2 Del Skrevet 19. desember 2007 det er ikke din feil=) selfølgelig skal du ikke nekte babyen din mat=) slike ting skjer..det hun gulper er bare det hun har fått i seg for mye.. eller at melken kommer litt fort... da har du ivertfall nok mat=)=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136328184-stakkars-lille-babyen-min/#findComment-136332451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeBergen Skrevet 19. desember 2007 #3 Del Skrevet 19. desember 2007 Huff. Utrolig kjedelig følelse det der... Men hvis det er noen trøst, tenker jeg at hun nok ikke legger like mye i det som deg, og har nok glemt det i løpet av kun kort tid... Men ang den gulpingen hadde skjedde det samme her en dag m min lille jente. Virket som hun forspiste seg og gulpet (eller mer spydde) opp alt igjen noen minutter etter hun hadde spist, ville ha mer mat stort sett m en gang, og hadde generelt en urolig dag. Etter det sluttet jeg med å la henne ligge lenge ved brystet å bare kosespise, for å unngå at hun forspiste seg rett og slett. Prøver nå ta henne fra brystet så snart hun har sluttet å suge effektivt, men bare ligger og "patter" innimellom (hehe). Siden det har vi ikke hatt noe gulping av det kaliberet:) Vet ikke om det kunne være et tips:) Men kos deg med jenta di! Ser ut som hun har det godt, tingene til tross;) God jul! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136328184-stakkars-lille-babyen-min/#findComment-136337041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå