Gå til innhold

Da er første inseminasjon hos nordica over... håper og ber!!!!!

Anbefalte innlegg

det er en veldig rar følelse og har vært der. det gikk så fort og kjenner jo selvfølgelig ingenting... så jeg ber ber og ber!! legene på nordica var kjempepositiv og blide da :) så lille nyttårsaften er det frem med graviditets testen!!

SSSSSSPPPPPPPPPPPEEEEENNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTT

Fortsetter under...

Hei,

Du trenger ikke nødvendigvis å kjenne noen tegn de første ukene, kan vente på seg de :-) Jeg kjente masse "symptomer" etter første gangen hos Nordica, og det var falsk alarm. Nå har jeg ikke kjent noe første uka, men i går var jeg litt småkvalm på kvelden, og håper (skjønt, det kan jo godt være all den gode julematen også da :-)) Har tenkt å begynne å teste med billigtester snart.....kjøpte en haug på billig-test.no her etter forrige runde hvor jeg skjønte at jeg ikke klarte å vente helt til IKM dagen med å teste :-)

Spennende!!! Lykke til til oss begge!!!

Annonse

hei du :)

det er jo et odt tegn å være litt småkvalm da..?? eller? spennende.. når skal du begynne teste da? jeg tør liksom ikke jeg.. siden jeg ikke kjenner noe i det hele tatt.. kan liksom ikke tro at det er noe... selv om jeg er positiv da :)

tenk hvor herlig det hadde vært med positiv på testen også...drømme drømme.. hvis ikke blir det mest sannsynlig ny tur i januar på meg.

Er det ganske vanlig å kjenne litt 10 dager etter insem om det er noe der? eller er det 50 50 liksom? lyst å kjenne noen tegn jeg da ;)

krysser fingre for deg også! god jul til dere!!

Jeg tror det aller beste tegnet er å ikke kjenne noe i det hele tatt, jeg... Selv ble jeg gravid på tredje forsøket nå. Det som skilte dette forsøket fra de to første var blant annet at jeg ikke kjente noe som helst i de ukene jeg ventet... og siden jeg har vært gravid før og heller ikke merket noe (bortsett fra noe som kanskje var festesmerter etter rundt 5-6 dager, som jeg hadde begge gangene), tok jeg det som et godt tegn. Nå begynner jeg å kjenne litt til at det er noe som skjer da... trøtt på kveldene, litt dårlig form på morgenen og formiddagen, ganske så ømme bryster... men nå er jeg jo godt ut i uke 5 her.

Krysser fingrene for deg!

Hei igjen,

Jo, det kan være et godt tegn å være småkvalm, men det kan jeg også være før mens....og nå syns jeg tegnene er mer premenstruelle enn noe annet. Men.....jeg har kjøpt endel billigtester, og skal teste i morgen tidlig......

Tror ikke nødvendigvis du kjenner noe 10 dager etter insem om det er noe. Husker ikke hvordan det var når jeg var gravid sist, det er jo så lenge siden, og da gikk jeg ikke å ventet på å bli gravid.....så jeg tenkte ikke på symptomer i starten. Tror vel egentlig at symptomene først viser seg litt senere - etter IKM dagen hvertfall.

Veldig spennende dette, jeg har tro på at du får det til på 1. forsøk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...