Gå til innhold

hei alle sammen:) lurer på en ting..


Glederseg:) Har født!!

Anbefalte innlegg

jeg skrev ett innlegg tidligere om at jeg besvimte og datt kraftig med hoften og hodet i steingulvet for ca en uke siden..jeg har ikke hatt smerter eller blødninger etter dette men er selvfølgelig urolig for at noe kan ha skjedd med den lille?kan dette føre til ma? eller kan den stoppe å vokse? er litt små redd for masse idag...noen som vet eller kan gi noen råd? jeg tenkte jeg skulle få en henvisning av legen for å gå på en ul mellom jul og nyttår så jeg kan roe meg litt ned..var på ul i uke 8 og da så vi ett bankede hjerte og alt sto bra til med den lille..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

 

Det går nok bra får vi tro..lenge siden jeg har sett deg her inne nå...

 

Få deg en time til UL du..så kan du sikkert slappe mer av:-)

 

Hvordan er formen ellers da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Ja jeg skal høre med legen om hun vil sende en henvisning for meg i løpet av uke..så kanskje jeg kan få time mellom jul og nyttår:) hadde vært topp--

Jo formen er mye bedre..kvalmen er ikke på sitt verste lenger men er veldig kvalm på kvelden nå da..hehe..hva med deg? gikk det bra på ul?

Hvor langt er du på vei nå?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag..UL gikk veldig bra..fikk se en liten en med et bankende hjerte...veldig kjekt..Den brune utfloden har avtatt litt og noen dager er den helt borte... Men jeg tar ting veldig med ro, er sykemeldt og bruker dagene på å pleie meg selv...kvalmen har avtatt litt her også.. men er tilbake nå i kveld.....hvor langt er du på vei nå da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Huff, skjønner at du bekymrer deg, men skal love deg at det skal MYE til før det skjer noe med den lille spiren derinne, den ligger godt beskyttet.... Men for din egen skyld, godt å få sjekket seg slik at du kan slappe av... Vet ikke hvorfor du besvimte, men har du sjekket jernlagrene dine? De kan være lave selv om blodprosenten er bra... Håper det beste for deg!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre,det er utrolig at den lille har hjertet allerede og vi kan se den pumper på skjermen.:)..sånn var det for meg de siste dagene før det forsvant helt..har ikke hatt no mer siden sist..deilig..da er det nok på slutten for deg også..det er godt du tar det med ro,viktig det nå..vi må tenke på oss selv og den lille..hehe..er du kvalm på kvelden som regel du også? nå er jeg 9+6 i morgen går jeg inn i den 11 uka...går fort syns jeg..gleder meg som en liten unge til jeg er gått over de 12 ukene..:)

unna meg nettopp noen kuler med is,det smakte himmelsk..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei augustbarn:o)

Jeg har skjekket det og det var på topp alt sammen..det var pga jeg ikke hadde fått i meg nok veske den dagen..så drikk masse vann..."tar en slurk" hehe...det er det verste jeg har vært borti..husk å sett dere rett ned om dere kjenner dere svimle..jeg var svimmel ett par ganger før denne gangen sist og da gikk det bra så regnet med at det skulle gjøre det denne gangen også men nei da..der lå jeg..ble hentet i ambulanse og det var forferdelig..alle stirret og jeg har ikke no mage heller så de skjønte ikke alvoret..flaks jeg datt på siden ihvertfall..ja får håpe det er bra med den lille:) de tåler vel endel og burde vel fått smerter eller no om noe skulle være galt? takk håper det beste for deg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...