mamma til tre prinsesser Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 jeg har skrevet før her inne at fjerde pergokur resulterte i sju egg, og i dag var jeg på uttak. selve uttaket gikk veldig fint, var litt ubehagelig, men ikke vondt i det hele tatt. men resultatet var det værre med, eggene mine var dårlige, ikke modnet noe mer siden ul, men de fikk visst berget tre, som vi får vite imorgen om overlever og deler seg. gjør de det skulle vi sette inn på torsdag som planlagt, men han trodde det kom til å bli mislykket. var et nederlag å få den beskjeden, men har et lite håp om at ihvertfall ett kan klare seg så vi får forsøkt. dersom det ikke går nå skulle han henvise oss til sykehuset for prøverør, for han trodde det kom til å gå bra med skikkelig prøverør, altså å gå gjennom prosessen med nedregulering og det hele. dette var jo bare den lettvinte metoden. uff, skal ikke være enkelt med den drittkroppen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Nei dette er ikke lett ) ønsker deg lykke til og krysser for deg og at du nå lykkes... juleklem fra meg
mamma til tre prinsesser Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 takk skal du ha de ringte nå at ett egg var blitt befruktet, så det skal settes inn i morgen formiddag visst det ikke stopper opp. håper og krysser alt jeg har for at det fortsetter utviklingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå