Gå til innhold

snudd matdøgnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 10 uker har hele tiden hatt sitt største inntak av mat på natta. På dagen spiser han ca hver 4. time, men på natta hver 2. time.. noen som har tips til hvordan jeg kan snu dette? at han spiser mer på dagen og sjeldnere på natta?

Jeg samsover med han, da han ikke vil sove andre plasser enn hos mamman sin (vi har prøvd det meste, helsesøster sier at ettersom fødselen var tøff for både han og meg, så kan det være årsaken til at han vil ha nærheten min om natta-pappan går heller ikke an å ligge hos...)

Noen som har noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å legge han til puppen oftere på dagtid.. kanskje han snur om igjen...:)

Skrevet

Beste råd å gi her er jo at du må prøve å ta tilbake natten, ved å gi mange måltider på deg. Prøv å gi han så ofte på dagen som han vil ha på natt, altså hver annen time, sover han om dagen, så vekker du forsiktig med å stryke under føttene el.lign. Han behøver jo ikke være sprell våken for å spise heller.

Du kan prøve noe som har funket veldig bra for meg. Pumpe deg noen ganger på formiddag når det er mye melk,og gi dette som tilegg om kvelden før natte, dette har hjulpet snuppa vår til å sove rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...