1222 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Var på første svangerskapkontroll i dag, og blodtrykket ble målt til 115/60. Føler at dette er litt lavt, men legen sa det var kjempefint. Stoler selvfølgelig på legen, og har hørt at blodtrykket kan synke litt under svangerskap. Noe som har noe fornuftig å si om dette?
Sash Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Rundt 120/70 er vel det som er normal. No worry's.
1222 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 okei. Jeg er jo ganske tynn/slank og er lav samt ganske ung, så det kan muligens ha en wsammenheng med det også, at det er litt lavt. Aner ikke jeg, finner ikke så mye om det på internett. Får vel bare forholde meg til at legen ikke så noe bekymringsverdi ved det!
Sash Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Du trenger ikke å bekymre deg i hele tatt, jeg er ganske høy og gammel og har samme blodtykk måling som deg, og det er helt normalt, hele litt lavere enn høyt blodtyrkk. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå