Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere noe?


AlmaN

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg er gravid, for tidlig å teste. Venter mensen om to dager (eller kanskje ikke). Jeg har vært veldig sliten siste uka, griner for allting. Er ikke sånn til vanlig. Har også kjent noen andre små diffuse symptomer, men tenker at det er vel for tidlig, og kanskje det bare er ønsketenkning. Merker man egentlig noe i uke 3 (nesten 4)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på.. Venter mensen idag/imorgen, men ikke merket noe til den enda. Pleier alltid å ha kjempe kramper dagen før.

Er kjempesliten, hjelper ikke å sove.. Sulten, drikker vann døgnet rundt, hoven i bekken området og hatt litt "stikk" i eggstokkene..

 

Tør ikke håpe på noe som helst - er sikkert bare innbilning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet opp dann og vann etter 3+0! Så det går absolutt ann :-) Og det gjorde jeg i forrige svangerskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør bare ikke teste enda.. tenkte å gjøre det på fredag eller lørdag... vil ikke ha det negative resultatet, men samtidig vil jeg vite før jul.. Vi har ikke sagt til noen at vi prøver, og vil ikke at noen skal vite heller..

Blir så mye "press" på om vi ikke har fått til enda liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, litt skummelt det der :-) Men enten er den positiv eller så er den negativ, og om det er like før IKM er det ikke mye å gjøre med resultatet uansett.

 

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test istad, og den var negativ. Det var midt på dagen og sikkert et par dagar for tidlig, ganske teit men.. Det er egentlig ikke så farlig om jeg ikke er gravid nå, er bare så spent på om jeg er det eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingenting nesten før positiv test, kun hard mage... og en merkelig kilende bobling i magen. Veldig merkelig, nesten som leamus som boblet seg opp på sidene av magen. Lurer på om det kan ha vært egget som fester seg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det stakk skikkelig i eggstokkene én dag før IKM, så jeg løp hjem etter jobb og testet. Den var veldig negativ.... Testet så igjen 3 dager etter ikm og den var så positiv som den kan bli :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg merker er at jeg har vondt i puppene hvis jeg ligger på magen. Og så er livmortappen knallhard og "annerledes" enn ellers. Tok en test i mårres og den var knallpositiv straks, og det er 2 - 3 dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket det veldig tidlig denne gangen, er annengangs.. noen dager etter eggløsning begynte jeg å føle meg rar og kjente i tillegg litt stikkinger i eggstokkene..mannen min trodde meg ikke med en gang..men jeg sa om jeg ikke er gravid denne gang, ja da kjenner jeg ikke kroppen min! jeg gikk bare å ventet på at testen skulle bli positiv, og det ble den jo etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg fikk symptomer med engang egget festet seg, for jeg er seks uker på vei, og har visst at jeg er gravid i fem uker. Før jeg testet meg hadde jeg ømme bryster og rart humør. Så tror det er veldig forskjellig fra person til person hva en merker, og når symptomene kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ingen symptomer, men er 9+5 på vei og vet jeg er gravid. Tok test 2 dager etter jeg sku ha mensen, den ble negativ --- trodde jeg. Men så plutselig en svaaaak strek. dro til lege og tok blodprøve og fikk bekreftet at jeg var gravid. Hvis man tester tidlig (går an noen dager før mensen) så gjør det tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men jeg merket det allerede rett etter befruktningen. Et kraftig stikk pü höre livmor. Etter dette gjentatte stikninger og murringer i livmoren, og 6 dager för forventet mens, ömme brzster i tillegg. Hadde det akkurat pü samme müte med nr 1. Fikk bekreftet av legen i dag at jeg er gravid! Skulle egentlig hatt mens i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...