Gå til innhold

Flere som ikke orker lenger høyhalsgensere på seg...??


rikedaspike

Anbefalte innlegg

Synes det er helt pyton å gå med høyhalsgenser nå... i 12 uke !

Har lest at skjoldbruskkjertelen vokser under graviditæt og derfor blir det slik...

Det er 10 kuldegrader hos oss nå,og høyhalsgenser er ellers en fin ting, Men nå orker jeg ikke lenger - noen gang er også en sjerf (som sitter for tett) for mye!

Veldig rart egentlig! Flere som har det sånn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehe så gøy at du sier det, for jeg har opplevd akkurat det samme.. og jeg er bare 6+4 da,,, kan ha noe med kvalmen å gjøre, men jeg føler det presser mot halsen, og det er ubehagelig å ha på høyhalset.. upraktisk når det er så kalt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat der jeg også. Klarer ikke noe som presser på halsen, føles skikkelig ubehagelig.. Og nå som det er så kaldt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid elsket høyhalsere, men nå blir jeg dårlig bare ved tanken av å ta på meg en. Føler som om noen prøver å ta livet av meg! Går rundt og fryser konstant, for orker ikke gå med skjerf eller annet i halsen heller. Jobber i barnehage, så blir fort kaldt i utetiden:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer det ikke heller, men det er helst fordi jeg er så kvalm, og alt som sitter tett, uansett hvor det måtte være på kroppen, forsterker det. blææ.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...