Gå til innhold

Vært på UL i dag

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi unnagjort siste besøk på IVF'en på Ullevål (for denne gang). Var på UL i dag, og alt så fortsatt ut til å gå bra med den lille spiren, som er 14 mm stor (eller liten). Hjertet slo, vi så det såvidt på skjermen. Stakkars min kjære...han synes ikke han fikk så mye inntrykk av spiren, han synes vel egentlig det hele fortsatt er helt uvirkelig. Han tror han kanskje kan tro litt mer når jeg begynner å se gravid ut *hi-hi*. Men jeg har kvalme og trøtthet som fysisk bevis på at noe er på gang :o).

Ja, da får jeg vel ringe legekontoret i morgen, og bestille meg en time der, for nå er jeg jo overlatt til den "vanlige" oppfølgningen, litt merkelig det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så koselig!!!! Skjønner godt at mannen din synes det er litt uvirkelig, for det er jo helt fantastisk!!! Tenk, et lite menneske er derinne .o)) Blir sikkert litt rart å skulle følges opp av fastlegen din igjen (jeg tror jeg kommer til å savne IVF personalet på Volvat for min del)

Nå kan du kose deg og tenke på at alt står bra til med den lille, så får heller mamma`n tåle litt kvalme og tretthet, for det er jo verdt det!!!

Riktig god jul og stor klem fra meg!!!!!!!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg hikstet når jeg så hjerteslagene jeg og min mann måtte tørske seg litt i øyekroken han også :-)

Veldig uvirkelig, men det kommer seg etter hvert :-)

Skrevet

Gratulerer morro å høre at det går bra med deg!

håper jeg kommer etter her snart:)

Lykke til :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!

Håper at det går bra :-)

God jul.

klemmer

Skrevet

Ja vist...her går det bra. Sliter bare med vedvarende kvalme som til tider påvirker humøret mitt i en mindre hyggelig rettning ;o)

Synes litt synd på min kjære innimellom, men litt må jo han også lide...

I dag måtte jeg til og med kaste inn håndkle og holde meg hjemme fra jobb.

Det synes jeg var en vanskelig avgjørelse å ta...men jeg må jo tenke mer på meg selv nå...

Skrevet

Synes du skal være hjemme med ren og god samvittighet jeg!! Jenter som deg er ikke hjemme hvis de ikke har grunn til det :o)

Vær litt ekstra snill mot deg selv, husk du er 24-timers vertskap for et bitte lite barn...........

Juleklem fra meg!!

Skrevet

Så flott at alt sto bra til på UL. det er en utrolig lettelse å se den lille svarte klumpen som som banker på skjermen. Min mann skjønner ikke helt dette enda. Jeg har litt symptomer som sulten og supertrøtt hele tiden.

Ha en strålende jul og kos deg masse.

Skrevet

Ååååå det må være Sådeilig å få komme inn og høre at hjertet slår etc. Tror ikke det kommer til å gå opp for meg før den tid...

Jeg trodde jo en stund at man automatisk ble fulgt opp og fikk føde der man tok IVF jeg... Men dengang ei :-) Har du søkt om fødeplass da? evt. hvor?

Kos deg masse med spiren - og riktig god jul!

Skrevet

Nei, jeg har ikke søkt om fødeplass enda...jeg er som sagt fortsatt redd for at noe skal gå galt. MWn 14. jan. har jeg første vanlige kontorll hos legen, så jeg skal nok ta opp det meste av det praktiske da.

Men jeg håper jo å få plass på Ullevål eller riksen, slik at vi slipper å dra langt, kan til nød være fornøyd med Bærum også (der ble jeg selv og søsknende mine født).

Men i i dag begynner vel julen på ordentlig for mange. Øsnker ALLE en avslappende jul, med masse hygge, og gode tanker om spirene våre. Og et fantastisk godt nytt år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...