Gå til innhold

Beklager,masse sa/ma innlegg her nå, men er så nervøs...


Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Kan man ha sa med kun blødning hvor man ikke kjenner noe annet ubehag? Ingen mens-smerter eller noe annet?

 

Har hatt farget papir i noen dager nå, blør litt mer i dag.... Ikke veldig mye,men nok til at jeg vurderer om jeg burde ta bind på når jeg skal til byn om litt.... Skal til lege senere i dag,egentlig for å få min første kontroll, er ca 7 uker på vei tror jeg...Men nå er jeg livredd for at legebesøket og ULen vil bli kjempetrist...Vet det ikke nytter å bekymre seg, det gjør alt bare mye verre...Men klarer ikke å la være...Er kvalm jo..Som om dette er bedre for en evt spire... Klarer ikke tenke...

 

Husker jeg blødde bittelitt forrige gang,og det gjorde ingenting...Har en vakker datter....Krysser fingrene for meg nå... Noen med gode erfaringer hvor blødning ikke har gjort noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg blødde i 10 dager i stekk i uke 6 og uke 7... Nå er jeg i midten av uke 8, og jeg har vært uten blødning i 5 dager. Mens jeg blødde var jeg kjemperedd, men hos meg var det også mest når jeg tørket meg. Var bittelitt i truseinnlegget... Jeg gikk til UL hos privat jordmor for å finne utav det, og der så vi jammen hjerteslag. :-) Hun sa at så lenge det ikke blødde så mye at det fylte et helt bind, så kunne jeg ta det helt med ro. Så det kan helt sikkert du også!

 

(By the way: Det kostet 500 kr. å ta privat UL, og det var sååå verdt de pengene. Det roet meg veldig ned!)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor det var så billig med privat UL, jeg har betalt 1000 tidligere, og tar imot billigere alternativer med takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forklarer nok det meste. Jeg bor midt i Tigerstaden der de jommen tar seg godt betalt for slike tjenester... hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et lite håp :) Da jeg bestilte time sa de at jeg ville få med meg bilder ihvertfall, så da blir det nok en eller annen UL håper jeg....

Og oppunder 1000,- her også...Men ja,verdt hvert øre... jeg må bli siker. Dette er uutholdelig! Tenk om timen hadde vært om noen dager. Jeg hadde ikke overlevd...

 

2,5 timer til time... Sukk. men, skal...prøøøve å tenke positivt! :) Takk for et positivt eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, det var jo en helt enorm forskjell....

Jeg kan liksom gå til dobbelt så mange ultralyder som dere til samme pris...

(Ikke at jeg går til ul hver uke altså...har bare vært på èn...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Det kommer nok til å gå kjempefint!! Vi skal alle krysse fingre og tær for deg. Du må holde oss oppdatert!!

 

Tenk du kommer til å få bilder av mikrimini

 

 

Mange klemmer og gode tanker til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blødninger 17-18 (om ikke også 19.) oktober.. 4.november hadde jeg også blødning.Jeg hadde jo ikke peiling på at jeg var gravid pga det.Alt flott her.

Går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...