Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hvor mye gir dere? JEg har litt problemer med å gi henne grøten før hun har fått litt melk...Hun bare hyyler.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Vi sleit litt med det i starten vi også. Her lagde jeg alltid full flaske melk i tillegg, og prøvde først med grøt, så litt melk, så litt grøt etc. Plutselig fikk hun smaken på grøt og trengte ikke å lures med melk først :-) Vet ikke hvor gammel babyen din er da, så det er vanskelig å si hvor mye du bør lage. Lag hel flaske og se hvor mye babyen vil ha etter grøten er spist opp.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Her er det umulig å gi melk etter grøten... Totalt drikkenekt etter at lillegutt har fått grøt;) Så det jeg gjør (gir grøt morgen og kveld) er at jeg lager 230-240ml melk (det er en vanlig full porsjon melk når han bare får flaske), så lager jeg grøten ferdig og gir resten av melka som er igjen før han får grøt. Da er han ganske så stappings etter grøten;)
Matja Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Til frokost gir jeg 1/2 dl grøt og 100 ml melk om en annen. Til lunsj får hun 1/2 dl grøt, fruktpure og 60 ml melk til slutt. Til kvelds får hun velling av 100 ml melk og 1/2 dl grøt. Nå er hun 7 1/2 mnd og jeg er ikke så streng på melken mer. Hun drikker det hun vil og avføringen er helt fin, så da er det jo greit Men jeg har oppdaget at hvis hun får drikke melken på fanget mitt, da drikker hun mer. Hun vil vel kose litt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå