Gå til innhold

intense smerter i magen:(


LilleFrøkenL

Anbefalte innlegg

er så redd for at jeg mister nå:(begynte med noen sykt intense smerter igår ettermiddag,gikk over etter en stund og var fin på kvelden. men i dag har jeg di samme sterke smertene igjen..klarer ikke stå oppreist! er ikke menssmerter..mister jeg igjen nå tro?:(

vat bittelitt antydning til brunt slim også på morningen idag..

skal på ul på torsdag..men er redd jeg mister nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da... uvissheten er grym. Det låter jo aldrig bra når det handler om intense smerter.

Jeg krysser alle fingrer og tær for dere.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Prøv å slappe av, og ikke bekymre deg. Så lenge du ikke blør MYE trenger ikke smertene bety at noe er galt.

Kanskje du kan ringe legen og forklare din tilstand, og prøve å fremskynde ul-timen? Hvis ikke kan du jo bestille privat ultralyd, men det koster jo litt...

Lykke lykke til. Håper det går bra!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig vondt i magen, slik som du beskriver, her om dagen, og dro til legevakten. Jeg ble grundig undersøkt, men alt var fint. Ingen blødning eller åpning. Jeg tror det jeg hadde var en kraftig kynner, noe som er helt normalt og ingenting å bekymre seg over, det er bare ett tegn på at alt er i orden og at livmoren jobber og vokser. Kanskje det er det du kjenner?

Det er uansett veldig lurt å dra til legen eller legevakten slik at du kan bli beroliget og få en undersøkelse.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg hvert på legevakten..hun trodde det va påbegynnebde diare med kolikksmerter..så får håpe det er d og at alt er bra eller.

skulle ringe igjen hvis smertene ble verre.så får bare vente til torsdag når jeg skal på ul..

takk for svar forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...