Gå til innhold

Kynnere...

Smula 80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt dager hvor det har holdt på hele dagen, mens andre dager har jeg kunn ett par stykker. De varierer også i styrke, noen er på kanten til rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt kynnere så mange ganger, men det har funket sånn at de verste jeg har hatt har ikke vart i mange timer (bare noen minutter på hver), men jeg har kjent effekten av dem i magen leeeenge etterpå (kanskje en dag eller to).

Ikke vært borti for min egen del at de varer sammenhegnende i flere timer (altså som en lang kynner) men det er selvsagt mulig å ha mange etter hverandre som gjør at det blir langvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at de kommer og går over noen timer, eller 1 lang kynner som varer i noen timer?

Jeg har kynnere hver dag, og med jevne mellomrom hele dagen. Kommer som oftest når jeg beveger meg. Feks reiser meg opp, bøyer meg ned, går lenge.

Noen av dem kommer fort og er kortvarige, andre er kraftige, varer over 1 minutt og kan være litt vonde. Sånn på nippet til den kraften de første riene har. Men disse kraftige kommer bare en alene. Kan gå et helt døgn til neste gang. En sjelden gang har jeg 2 pr dag. Når slike kraftige kynnere blir regelmessige blir de gjerne kalt "maserier". De er kraftige, men ikke nok til at de åpner opp livmorhalsen. Bare masete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...