Gå til innhold

når får man mage?


Mamma mjaua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og større pupper? bare lurer, fordi begynner å tro jeg er lengre på vei enn 7 uker...

 

hmm...

 

hadde c/d cup før, men nå har jeg fått d/e. de har vokst sinnsykt store. både mamma og kjæresten min kommenterte det forige uke!!!! mamma sa: hvordan kan du ha så store pupper når jeg bare har c cup. og kjæresten min sa: oi, har du tatt silikon eller? huff.................... skal til legen og forsikre meg om hvor langt jeg er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puppene mine vokste mest i 1.tri men har stoppa nå (er 18+1). Magen er nettopp så vidt begynt å komme:o) er du stjerna88 samme som hun som starta tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene vokser litt i starten og litt til i slutter ettersom jeg har hørt. Magen kommer omtrent halveis i svangerskapet. Ulikt når det er tydelig på grunn av at mange legger på seg både i fett og med vann i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlig at puppene vokser en del i begynnelsen, for så å stoppe opp. Så vokser de igjen rundt fødselen. Jeg brukte ca d-cup før jeg ble gravid. I nesten hele graviditeten brukte jeg E. Når jeg fikk jenta mi måtte jeg bruke F. Det er jammen ikke lett å finne ammebh-er i 75F. Men "ekstrapuppene" forsvant når jeg sluttet å amme. Det var veldig rart. Gikk konstant og kjente på at puppene bare krympet inn. Fikk forresten mage i 4. måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer jo veldig når magen kommer. med min første måtte jeg ha mammabukser fra uke 9. Da begynte alt å bli trangt, og jeg hadde ikke lagt på meg noe særlig, så ikke fett.

 

Nå er jeg 6 uker + med nr 2, og magen er allerede oppblåst om kvelden. Synes den ser gravid ut allerede, men det er jo litt i tidligste laget....

 

Lillegull er bare 4,5 mnd, så litt gravidfett er jo igjen fra forrige gang.... Hjelper ikke det heller... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første mnd gikk jeg fra en normal b-cup til en enorm c-cup, var sånn jeg skjønte at jeg var gravid. De har krympa litt igjen nå (er i uke 12)

Magen har allerede begynt å komme, og må snart ut og kjøpe meg joggebukser:-P Får ikke igjen noen av buksene mine lenger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snohvit86: nei, er nok ikke den samme, selvom dte anskje virker sånn:)

jeg studerer sykepleie, og i januar og februar skal jeg i praksis på et gamlehjem, og vil ikke få stor mage da. er så mange gamle mennesker som dømmer unge folk som er gravide. får alltid kjeft av kamle mennesker når jeg går tur med lillesøster og lillebror:P

så vil ikke ha mage når jeg jobber der, for der vil jeg bare konse om studiet og ikke om fordommer haha. kanskje jeg er litt rar, men men. må bare vite når magen virkelig begynner å bule ut hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok ikke fått så mye mage i januar/februar. Du klare jaffal skjule den godt da i såfall. di er vel ganske vide de skjortene dere bruker?!

Hvordan gikk det med typen din? er så nysgjerrig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, de er jo det. ser omtrent ut som vi går i store lakner. er ikke akkurat mye former som syns i de:)

han kom til meg og spurte hvordan det gikk, og om jeg vill beholde eller ei, og at han hadde lysst å være med på legetime. det syns jeg var koslig:) men tror ikke det helt har gått helt opp for han, fordi han var så rolig med det. men når magen begynner å vokse så tror jeg han blir litt sjokka. for nå syns det jo ikke i det hele tatt, og jeg har ingen symptomer, så han merker ikke noe forskjell på meg heller. Men da jeg viste han testene ble han veldig stille og så ganske sjokka ut. hehe. så de reagerer veldig forskjellig de derre guttene:) så sa jeg at hjertet hadde begynt å slå, og da gikk det opp for han at det var noe der inne. da så han ganske stiv ut, akkurat som en zombie han også, som din type hehe:D blir morsomt når vi får høre hjerteslagene. gleder meg:)

hvordan går det med deg og din mage og din zombie hehehehe :D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det strålende:o) min zombie er i nordsjøen nå så jeg er ensom men ellers fint (sykemellt da pga bekkenløsning, kjipt). Syns han takla det fint jeg:o) han trenger sikkert bare litt tid! er ikke alle som viser så mye følelser. min type gjør ikke det. han går ikke rundt å sier at han gleder seg til babyen kommer men jeg vet han gjør det for tro det eller ei så liker han å shoppe til babyen. er liksom hans måte å vise at han gleder seg på:o) alle viser det forskjellig!!! bare vent, han gleder seg etterhvert:o)

Det er nok en stund til du får høre hjerteslag men når du gjør det er det verdt ventinga:o) jeg fikk høre det i uke 10:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, uke 10 ja:) det er 2 uker og 2 dager til for min del:) så spennende. håper vi får høre det så tidlig. kanskje typen blir litt mer interessert. jeg spurte han om han ville gå og se på babyklær, men det nektet han. jeg ville det, for at han kanskje skulle glede seg litt til baby når han så hvor søte klærne var. men så sa jeg at jeg måtte kjøpe det til kusinen min til jul, som er et halvt år, men da sa han at han ikke ville være med på juleshopping:P tror han er litt redd for å få barn enda. men da jeg nevnte det med hjertelyden så ble han ganske paff og forsto at det virkelig var noe inni der. kanskje etter han får høre hjertelyden, eller hveretfall etter UL, så begynner han å glede seg og se positivt på å få lov til å få en baby:)

Stakkar deg, bekkenløsning, den er kjip:/ det er den store skrekken. og dumt at han er på nordsjøen, men blir vel ekstra koslig når han kommer tilbake da, til deg og magen:) og koslig at han liker å shoppe babyklær hehe, det er veldig søtt. da hadde jeg smeltet helt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja gleder med sååån til han kommer hjem på lørdag:o) da reiser vi til svigers på juleferie:o) blir kolsig! har du fortalt det til moren din da? heldigvis varer et svangerskap i 9 mnd så båden en selv og mannen klarer å forberede seg hehe... ååå jeg gleder meg sånn til babyen komme jeg:o) syns det er sååå lenge til! menmen er kanskje likegreit så di kjære mennene våre klarer å glede seg innen den tid hihi...

Du må lage deg profil innpå her så kan vi sende private mellinger:o)

Termin i juli du??? er du i fin form ennå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjempefin form ja:) ingen plager enda. eneste er at jeg er veldig trrøtt, men det er nok mest pga mange eksamner, og ikke så mye pga svangerskapet tror jeg:) ja, jeg får se å lage profil, men komme rikke inn på min side for øyeblikket dessverre:/ hehe, 9 mnd er lenge, men som du sier, så er det sikkert så llenge for at mennene skal glede seg hehe. mye lettere for oss som har de små gullene inni magen:) blir koslig i julen da:D ikke lenge til lørdag. da får dere 3 kose dere masse:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal vi hihi;o) trøtthet kommer nok til å plage deg en stund. det er den plagen som jeg ikke har hørt at noen IKKE har hatt hehe... bare sove sove hele dagen hehe... blir nok deilig med juleferie for deg nå sånn at du bare kan slappe av og la alt synke inn:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...