Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Del Skrevet 18. desember 2007 Har et barn på 3 år fra før som jeg er alene med. Vi klarer oss fint. Er under utdanning. For 6 mnd siden traff jeg kjæresten min, som er muslim og bor i utlandet. Nå har jeg blitt gravid. Har tatt en abort før Den gang kjentes det helt riktig. Nå er jeg veldig delt i mine meninger. På ene siden har man alle risikoene: 1. risiko for barnet jeg har fra før ved å inngå samboerskap og få barn med en muslim. 2. risikoen for at kjæresten min lurer meg for å komme til norge 3. alle kulturelle forskjellene som vil bli er stor utfordring i forholdet. 4. Har ikke støtte fra min familie i mitt valg, men har aldri fått noe hjelp av dem allikavel. 5. er ikke ferdig med utdannelsen. På andre siden 1. Følelsene mine for ham er sterke. Jeg har på en måte bare lyst å satse. 2. Søster eller bror til barnet jeg har fra før, som er alenebarn. 3. Mannsperson i min sønn sitt liv. 4. muligheten for at alt går veldig bra og vi klarer oss fint. 5. Har problemer med å ringe lege for å avtale abort. Faren er positiv til at jeg er gravid. Han ønsker å støtte meg, men pga udi kan han ikke komme til Norge for det nærmer seg en eventuell fødsel. Hva gjør jeg nå?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136325534-andre-barn-andre-far/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå