m-mamma Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Synes det er unødvendig med mer alkohol enn øl og akevitt til maten og evt en cognac til kaffen, men vil gjerne gjøre det litt hyggelig og servere noe godt og alkoholfritt. Kanskje litt mer spennende enn mozell....
Mamma Mirabell Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg serverer alltid varm gløgg til gjestene jeg.. nam nam
LivetErEnLek Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det blir jo ikke mer julete enn gløgg, en sikker vinner,
Milde Malurka Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Kjøp appelsinjuice som du fyller halve glasset med. Så heller du oppi San Fransisco-drinkmiks, da blir halve glasset gult, og halve "pasjons"-farget... - Utrolig kul velkomstdrink, og uten alkohol!
Nit@™ Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/baralkoholfritt.asp Her sto det masse. Jeg fikk en på julebordet, den var blå og smakte såååå godt.. Ba de mikse fritt så lenge det ikke var banan i ;o) Men kommer ikke på hva den heter... Tror det var noe på M. Fruktig og frisk... Sier i fra om jeg kommer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå