Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hva er finest? Vanskelig dette...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Johan Andreas er mye finere! Erik er et kjedelig navn. Dessuten klinger Johan Andreas mye bedre
StorkeMammaen Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Johan Andreas stemmer jeg for. Erik er et litt rikmannsnavn syns jeg.
Jannamor Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker Johan veldig godt. Men Johan Andreas, blir litt langt, hvis dere har tenkt å bruke begge navnene. På min dialekt (østlandsk) er det i hvertfall ganske tungt. Erik Johan, klinger jo kjempegodt og er veldig greit og si sammen og fort. Erik er vel ikke mitt favorttnavn, men stemmer alikevel for den varianten.
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Hadde valgt Erik Johan, syns ikke Johan Andreas klinger bra, blir jo AN-AN etter hverandre. Alle navna er fine hver for seg, men syns Erik Johan passet best sammen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Tenker Gammelerik når jeg hører Erik. Ville aldri kalt min sønn det. Johan og Andreas er fine og solide nok til å stå alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå