Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg liker: Johan Andreas Gustav Edvard Cecilia Benedicte Elisabeth Johanna Han liker: Felix Morgan Liam Philip Susanne Helene Linda Julie Hvordan i all verden skal man bli enig.... Hva liker dere best?
mor.monsen Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 En liten rangering: Andreas Edvard Philip Morgan Johan Gustav Felix Liam Benedicte Helene Johanna Julie Susanne Linda Elisabeth Cecilia
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Har lest at det som regel er mor som har siste ord når det gjelder navnevalg:) Ellers synes jeg dine guttenavn er MYE finere enn hans, og hans jentenavn finere enn dine- med unntak av Linda da som bare er superharry. Stemmer for Johan og Julie.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Liker best dine guttenavn og hans jentenavn:-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Dine guttenavn og hans jentenavn
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 av nevnte navn, likte jeg Julie, Johanna, Benedicte, Andreas og Philip (egentlig så syns jeg Phillip er kjempe fint da ) hva med 2 navn? Julie Benedicte eller Philip Andreas eller velge ett annet navn som begge liker, vi hadde det samme problemet da han likte navn som Marit, Eva, Trude og jeg likte, Julia, Linnea og Emma... navnet vi valgte er : Evelina en litt blanding der
Frøken Løken Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Eg likte best Johan, Andreas, Julie og Johanna. Hans guttenavn var ikkje noko særleg, ganske harry i grunn.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Disse står igjen hos meg: Johan Edvard Cecilia Elisabeth Felix Susanne Julie
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Favoritter: 1. Gustav - Helt utrolig fint. Og ikke så ofte brukt. 2. Felix - Søtt og tøft. 3. Liam - Nydelig. 1. Elisabeth - Klassisk, tidløst, kjempepent! 2. Cecilia - NYDELIG. 3. Johanna - også KJEMPEPENT. Jeg likte ikke hans jentenavn i det hele tatt.. Elisabeth, Cecilia og Johanna er tre helt utrolig nydelige navn! Jeg er 18 år, så man må ikke være "original" eller "gammel" for å like disse klassiske navnene. Bare så du vet det;-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Ikke så særlig ulike smak dere har da. Synes mange av navnene her er i samme sjanger. Liker best Felix, Philip og Andreas Cecilia, Johanna og Susanne
ma-85 Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Synes dine navn var penest. Både gutte og jentenavna dine var alle helt greie navn. Av hans navn likte jeg bare Susanne og Julie.
Sentralstøvsugeren Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Jeg liker best Johanna og Liam.....så både dine og hans navn!
iglookidz Skrevet 25. desember 2007 #13 Skrevet 25. desember 2007 Ingen navn der som jeg syntes var superfine (min personlige mening selvfølgelig, så ta det med en klype salt:) men - for all del ikke kall barnet Morgan!! Det navnet syntes jeg er totalt bak mål. Stygt rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 klin de sammen:) ta en favoritt hver og sett det sammen til et navn^^
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 Jeg likte best Cecilia og Phillip, altså en av hver smak :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå