Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Noen som har noen tips til guttenavn vi kan bruke før Olai? Vil gjerne bruke Olai som mellomnavn/andre fornavn da det er familienavn i familien til samboer! Her er noen jeg har tenkt på: Lucas Olai Marcus Olai Caspar Olai
blirjegsnartmamma Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hadde en kjempe snill gutt i klassen når jeg gikk på skolen. Han het Erlend Olai
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det første som slo meg var Henrik Olai:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Albert Olai August Olai Lorentz Olai Matinus Olai Rasmus Olai Peder Olai Frikk Olai Ole Olai Jens Olai Hans Olai Nils Olai
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Takker for fine forslag! Men.. er ikke noen av de som jeg faller helt for liksom... Hva med å bruke bare Olai? Hadde sett for meg et navn før Olai, men kanskje bare Olai er finest?
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Du kan helt fint bruke bare Olai, men jeg forbinder det mest som et mellomnavn. Lukas Olai Jonah Olai Jonas Olai Markus Olai Peder Olai Sivert Olai Linus Olai Fredrik Olai Mathias Olai Eskild Olai Kristian Olai Ludvig Olai Didrik Olai Even Olai Simen Olai Christer Olai Andreas Olai Henning Olai Oscar Olai Noah Olai Olai passer jo omtrent til alle navn;-)
Vannmann35 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Olai er er stødig norsk navn og passer ikke sammen med navn som Lucas og Caspar synes jeg... Hva med: Johan Olai Kristian Olai Jens Olai Erik Olai Mats Olai Petter Olai Ellers er bare olai og så flott!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Enig i at Olai står best alene. Flott navn som mister litt av styrken når det settes sammen med et annet.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Åh, her kom det masse bra! Tusen takk til alle! jeg synes fortsatt at Lucas Olai, Caspar Olai eller bare Olai er finest tror jeg! Men må "smake" litt på andre forslag her ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå