Gå til innhold

Frustrert


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Jeg er så frustrert på en måte,jeg er nå 7+1 og har foreløpig termin 6 august. Det jeg er frustrert over er at det går ikke opp for meg at jeg virkelig er gravid. Føler meg ikke slik som jeg har gjort de andre gangene.Ja,jeg vet at det kan være forskjell,men det er nettopp derfor jeg ikke klarer å forstå at jeg er gravid.

 

De andre gangen har jeg vært kvalm og kastet opp ganske tidlig, Er kvalm ja,men kaster ikke opp,men jeg går ofte og er kvalm da jeg har ulceriøs colitt. Veldig trett er jeg,men føler liksom ikke at det har noe med graviditeten å gjøre,selv om det nok er det og så er jeg tørst. Ellers har jeg ingen tegn.

 

Pleier å kjenne det rakst på puppene også,men det gjør jeg ikke.

 

Vel bør vel være glad at jeg ikke har så mye syptomer,men det gjør også at jeg tenker at dette går ikke godt,jeg kommer til å miste,jeg kan ha mistet allerde og slike ting,vet det er dumt,men måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte fastlegen min og fikk han til å bestille ultralyd over nyttår

(han så vel journalen min..alder...forrige barn var IVF,osv)

Så jeg skal til UL i januar.Jeg er nå 6+3.

 

Hør med legen din og si du er bekymret og ønsker en tidlig UL.Så slapper du mer av.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Jeg føler meg bare ikke gravid. Og det er ikke såååå lenge siden jeg gikk gravid sist, så jeg burde jo huske ganske godt, og jeg mener virkelig at jeg var døkvalm forrige gang. Føler meg egentlig veldig sprek, det eneste er matlysten som er utrolig dårlig, har ikke lyst på noe mat, så har gått ned 4 kg på under to uker. Kjipt..

 

Jeg kommer til å nevne dette for legen min på første kontroll på fredag, så får jeg kanskje tidlig UL for å sjekke at alt er bra. Jeg er riktignok ikke mer enn 5+1, men likevel..

 

Det går nok strålende med oss begge skal du se, og vi er nok heldige som slipper plagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tidlig ul,dette for å finne ut hvor langt på vei jeg er,da jeg ikke er 100% sikker på at det var en vanlig mens jeg hadde sist,men testen var negativ,men skal ikke dit før 28 og det er mange dager å gå å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det bare.. Huff det er ikke lett dette her. Ang at du ikke er sikker på hvor langt du er på vei, jeg hadde også en rar mens sist, samt en del symptomer på graviditet, men negative tester. Skal også få sjekket om termin er som jeg tror, eller tidligere. Sist ble jeg satt 3 uker fram.. (3 uker etter min egen) så det er nok det som skjer denne gangen også.. Men greit å få vite.

 

Håper dagene går fort nå da, det er jo julestria, og med 2 barn fra før går det vel unna likevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...